Ιανουαρίου 12, 2010

Πρωινοί διάλογοι

Posted in Άνεμοι κ Ύδατα, Τουτού στις 2:39 μμ από perissos

Πρωί, έχω αργήσει να ξυπνήσω κ περιπλανιέμαι για ώρα στις ρούγες κ τα σοκάκια της πηγμένης περιοχής για να βρω να παρκάρω. Αφού έχω κάνει κ εγώ τους άσκοπους γύρους μου για πόση ώρα, σαν την άδικη κατάρα, θαυμάζοντας την εφευρετικότητα των συμπολιτών μου στο θέμα “παρκάρισμα-καβάτζωμα θέσης”, βρίσκω επιτέλους το θαύμα! Θέση –τι θέση! θεσάρα!- ούτε 20μ από το γραφείο.

Πολύ κουρασμένος για να ξεσπάσω σε πανηγυρισμούς, παρκάρω σε χρόνο dt. Το πεζοδρόμιο μοιάζει με προκυμαία κ βρίσκει η πόρτα του οδηγού, οπότε βγαίνω με ταρζανιές από την άλλη. Ανοίγω την πίσω πόρτα, βγάζω κ φοράω το μπουφάν.

Σταματάει ένα άλλο αυτοκίνητο πίσω μου, κάνω στην άκρη να περάσει. Δεν προχωράει.

Βγάζω κινητό κ πορτοφόλι κ τα βάζω στην τσέπη μου. Κάνει λίγο μπροστά, κάνω άκρη να περάσει. Δεν προχωράει.

Βγάζω την τσάντα κ την κρεμάω στον ώμο. Κάνει κ άλλο λίγο μπροστά κ με ρωτάει με ένα κράμα ελπίδας κ απελπισίας στο βλέμμα: Φίλε, φεύγεις;;

Τον κοιτάω για λίγο προσπαθώντας να καταλάβω τι εννοεί, αφού έχει δει όλη αυτήν την ιεροτελεστία. Του απαντάω: Ναι, φεύγω!

Κλείδωσα το αυτοκίνητο κ έφυγα.

Σχολιάστε

