Δεκέμβριος 27, 2009

Giving back

Posted in Άνεμοι κ Ύδατα στις 10:52 μμ από perissos

Ένα από τα καλύτερα δώρα που μου έχουν κάνει οι γονείς μου ήταν όταν ήμουν στις πρώτες τάξεις του δημοτικού.

Είχε έρθει στη βιοτεχνία τους ένας πλασιέ βιβλίων κ τους είχε πουλήσει ένα μεγάλο πακέτο: μία 12-τομη εγκυκλοπαίδεια Υδρία, μία εγκυκλοπαίδεια Κουστώ κ δώρο 12 βιβλία της σειράς τα Φοβερά Ντοκουμέντα.

Κάθε σελίδα της Υδρίας θα πρέπει να την έχω διαβάσει 100άδες φορές. Όταν καθόμουν σπίτι, έπιανα ένα τόμο στην τύχη, γύρναγα σε μία σελίδα κ ξεκινούσα να διαβάζω τα λήματα με τη σειρά, άλλοτε με προσοχή, άλλοτε φευγαλέα να περάσει η ώρα. Τα χρόνια πέρασαν κ η εγκυκλοπαίδεια έμεινε στο πατρικό, καθώς ακόμα δεν έχω βιβλιοθήκη αντίστοιχου μεγέθους εδώ.

Η δίψα μου, όμως, για αυτήν την τυχαία δόση γνώσης συνεχίστηκε. Κ μετά από χρόνια χρήσης του διαδικτύου συνειδητοποίησα ότι αυτό το δώρο που οι γονείς μού το είχαν δώσει από το υστέρημά τους, συνέχιζα να το λαμβάνω, κάθε μέρα, όποτε ήθελα, γενναιόδωρα. Όλη η ανθρώπινη γνώση στα χέρια μου. Είχα ανακαλύψει τη Wikipedia.

Αυτές τις γιορτές αποφάσισα να δείξω κ εγώ με μία συμβολική χειρονομία την ευγνωμοσύνη μου στη Wikipedia, κάνοντας μια μικρή δωρεά. Όπως δείχνω την ευγνωμοσύνη μου κ στους γονείς μου. 🙂

Wikipedia Affiliate Button

Σχολιάστε

