Νοέμβριος 10, 2009

Guardian cat

Posted in Άνεμοι κ Ύδατα στις 2:12 πμ από perissos

Τις τελευταίες 2-3 εβδομάδες έβλεπα αραιά κ πού 1 γάτα να περιτριγυρίζει την πυλωτή της πολυκατοικίας μου. Κάπου-κάπου έβλεπα καμία αδέσποτη κουραδούλα από εδώ κ από εκεί στα χώματα του κήπου.(*) Έβρισκα μέχρι κ πατημασιές πάνω στο καπώ κ την οροφή του αυτοκινήτου μου. Κάποιος ή κάποιοι γάτοι φαινόταν να έχουν βολευτεί τα βράδια κ ξεβόλευαν εμένα που έπρεπε να σκουπίζω τα σημάδια τους από το παρμπρίζ το πρωί.

Την Κυρ που κατέβηκα να πλύνω το αμάξι, το μυστήριο λύθηκε. Ένας παχύς κ γεροδεμένος ξανθός γάτος αρπάχτηκε με ένα νεότερο σκουρόχρωμο στην πυλωτή. Όχι μία, αλλά 2 φορές. Κ όταν λέω αρπάχτηκε, εννοώ γερό τσαμπουκά, σχεδόν θα τον σκότωνε εάν δεν επενέβαινε ένας περαστικός(%).

Είδα κ το λόγο που έγινε αυτή η φασαρία. Ο νεοφερμένος μαυριδερός είχε χέσει κ κατουρήσει σχεδόν παντού στην πυλωτή, σα να το έκανε επίτηδες! Έριξα μερικούς κουβάδες νερό με υγρό πιάτων, μήπως κ φύγουν τα γατόσκατα, ενώ ο θριαμβευτής περίμενε ράθυμος πιο πέρα να τελειώσω.

Δεν ξέρω γιατί, αλλά μου άρεσε που ο γάτος ένιωθε την πυλωτή μου σπίτι του κ την υπεράσπισε με τόση λύσσα. Να ήταν τα 2 καχεκτικά δενδρολίβανα κ η λεβάντα που είχα φυτέψει που τον τραβάνε;(&) Σχεδόν μου φάνηκε πιο όμορφη.

Απόψε γύρισα κ τον βρήκα να κάθεται ράθυμος στο καπό του διπλανού αυτοκινήτου. Με κοίταζε με αγέρωχο ύφος 10 λιονταριών, ενόσω πάρκαρα. Δεν τον έδιωξα, ας ανέβει απόψε κ στο αμάξι μου να ζεσταθεί. Όσο θεωρεί κ φέρεται στην πυλωτή σα σπίτι του, του αξίζει. 🙂

 

(*) Κ αν του ανθρώπου μυρίζουν μία, του γάτου μυρίζουν 10, τόσα ψαροκόκκαλα που τρώει!

(%) Ο αιώνιος καλοθελητής! Άσε, άνθρωπέ μου, τη φυσική επιλογή να κάνει τη δουλειά της.

(&) Τα οποία κ ξεχνάω συνεχώς να ποτίσω…

Σχολιάστε

