Σεπτεμβρίου 25, 2009

Equilibrium

Posted in Άνεμοι κ Ύδατα στις 4:38 μμ από perissos

Τις ημέρες που πέρασαν είχαμε σιγή ασυρμάτου καθώς έτρεχα με ένα pet project που έχω με φίλους κ συναδέλφους. Πλησιάζει το delivery date επικίνδυνα κ πέρασα 3 μέρες σερί ως αργά στο γραφείο, μέχρι που με έδιωχνε ο security που ερχόταν να κλειδώσει.

Πήγαινα σπίτι αργά, κοιμόμουν αργά, ξύπναγα ακόμα πιο αργά. Η εβδομάδα πέρασε πριν την καταλάβω. Για τρέξιμο ούτε λόγος.

Τελικά, το να επιστρέφω αργά από το γραφείο βλέπω ότι μου τσακίζει το ηθικό, άσχετα εάν έλυσα το πρόβλημα που με βασάνιζε ή όχι. Μόλις 3 μέρες κ άρχισε να με παίρνει από κάτω. Αναμάσημα λαθών του παρελθόντος, μαύρες σκέψεις για το μέλλον, καμία διάθεση να κάνω το παραμικρό σπίτι.

Χτες με τράβηξα σχεδόν με το ζόρι για τρέξιμο, παρ’όλο που έχω ακόμη δουλειά να κάνω. Τι διαφορά στην επιστροφή! Το καταλαβαίνω από το πρόσωπό μου. Όταν ειμαι πραγματικά ήρεμος, αισθάνομαι τους μύες του προσώπου χαλαρούς. Όταν είμαι ο,τιδήποτε άλλο, νιώθω ότι μορφάζω άθελά μου. Χτες γύρισα χαλαρός, ήρεμος, ένιωθα το πρόσωπό μου σχεδόν παγωμένο στη θέση του. Μέχρι κ μπριαμ μαγείρεψα νυχτιάτικα. 🙂

Τελικά, βλέπω ότι αποκτώ σχεδόν ψυχολογικό εθισμό στο τρέξιμο. Δεν ξέρω εάν είναι η αφορμή που χρειάζομαι για να φύγω πιο νωρίς από το γραφείο ή εάν με βοηθάνε οι ενδορφίνες που εκκρίνονται να βλέπω τη ζωή πιο θετικά. Εύχομαι να το είχα ξεκινήσει ως καθημερινή συνήθεια, πολύ νωρίτερα.

Σχολιάστε

