Σεπτεμβρίου 25, 2009

Περί ασφαλιστικών κ άλλων απατεώνων

Posted in Άνεμοι κ Ύδατα, Επικαιρότητα, Σπίτι μου, σπιτάκι μου στις 5:01 μμ από perissos

Σήμερα το πρωί πήρε το αυτί μου μία κουβέντα συναδέλφων στην κουζίνα για την Ασπίς Ασφαλιστική που έκλεισε, κ τι κακό, απατεώνες, κ άντε να το ξέρεις κλπ κλπ.

Κ, όμως, εγώ το ήξερα εδώ κ 4 μήνες τουλάχιστον, δυστυχώς, όμως, δεν έδωσα την πρέπουσα σημασία. Βλέπεις, έχω πάρει στεγαστικό δάνειο από την Ασπίς Τράπεζα κ η ασφάλεια πυρός-σεισμού πήγε σχεδόν ετσιθελικά στην Ασπίς Ασφαλιστική.

Ο νέος ασφαλιστής μου είχε πει από τον Ιούνιο ότι έχει γίνει επίσχεση περιουσιακών στοιχείων κ πάει για κλείσιμο κ έκανα νέα ασφάλιση πυρός σε άλλη εταιρεία. Κατέθεσα το νέο συμβόλαιο για να ακυρώσω το παλιό, αλλά τα λαμόγια μου έκαναν τη χρέωση του ασφαλιστηρίου έτσι κ αλλιώς. Τους τελευταίους 2 μήνες ήμουν σε φάση “ναι, τα χρήματα θα επιστραφούν, περιμένουμε να γίνει η πίστωση”. Να τώρα που έσκασε το κανόνι κ δε βλέπω να παίρνω τα 200τόσα πίσω 😦

Εν τω μεταξύ, όμως, σημείωσε το πιο κάτω λινκ κ συμβουλεύσου το πριν ανανεώσεις την οποιαδήποτε ασφάλειά σου. http://www.pisc.gr/Press.aspx

Είναι η επιτροπή εποπτείας ιδιωτικής ασφάλισης κ είναι αυτή που αποφασίζει ποιες κλείνουν κ ποιες όχι. Με απλά λόγια εάν δεις ανακοίνωση για δέσμευση περιουσίας κ άλλα ωραία για την εταιρεία σου σημαίνει ότι είναι έτοιμη για φούντο κ καλά θα κάνεις να αλλάξεις τα συμβόλαιά σου στους επόμενους 1-2 μήνες για να μη μείνεις ξεκρέμαστος. Κανονικά, αυτά θα πρέπει να σου τα λέει ο ασφαλιστής σου, αλλά καλύτερα να ξέρεις. 😉

2 Σχόλια »

  1. ΒΑΣΙΛΗΣ said,

    Τι θα γίνει με τις αποζημιώσεις των υπαλλήλων
    Συγκεκριμένα, έχουν ανακληθεί οι άδειες στις εταιρίες:
    ΑΣΤΡΑ, ΓΑΛΑΞΙΑΣ, ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΗ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ, ΑΜΥΝΑ, ΙΝΤΕΡ ΕΛΛΑΣ,
    ΕΓΝΑΤΙΑ,LE MONDE, ΑΛΛΗΛΟΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ Κ.ΤΕ.Λ. Ν. ΑΧΑΪΑΣ, ΕΟΣ

    Καταρτίστηκε νέος νόμος λένε για την επιτάχυνση της εκκαθάρισης των ασφαλιστικών εταιριών,
    με προτεραιότητα στην αποζημίωση των εργαζομένων σε αυτές.
    Διότι, στο παρελθόν οι εργαζόμενοι και έχαναν την δουλειά τους και δεν έπαιρναν αποζημίωση.

    Ωραίος νόμος πήρε κανένας αποζημίωση από αυτές που έχουν ανακληθεί οι άδειες
    Εγώ πάντως από την LEMONDE δεν πήρα αν και ήμουν υπάλληλος 21 χρόνια
    Και δεν πρόκειται να πάρω έτσι όπως πάει το πράγμα αν περισσέψει τίποτα
    Και πέρασαν 3 χρόνια
    τι κάνουν το επικουρικό και οι εκκαθαριστές
    Ποιος θα μου δώσει μια απάντηση

  2. perissos said,

    Δεν έχω ιδέα να σου πω σχετικά, φίλε Βασίλη.

    Η 1η μου σκέψη κ αυτό που θα σου πρότεινα για αρχή θα ήταν να μαζευτείτε όλοι μαζί οι εργαζόμενοι στις εταιρείες (είτε σε κάθε εταιρεία χωριστά, είτε όλοι μαζί) κ να ξεκινήσετε από εκεί. Ακόμα κ νομικά να χρειαστει να κινηθείτε (π.χ. μπλοκάροντας κάποια πάγια της εταιρείας προς αποζημίωσή σας) σίγουρα θα σας έρθει απείρως πιο φτηνά παρά να πάτε ο κάθε ένας ξεχωριστά.

    Αυτό που ξέρω είναι ότι όντως έχει μπει εκκαθαριστής κ όντως κάτι κάνει, καθώς πήρα πίσω 202ε που θεωρούσα χαμένα (https://vermilion.wordpress.com/2009/10/08/%cf%8c-%ce%ac-%ce%ac/). Δε βλέπω το λόγο γιατί να απελπιστείτε κ να πάρετε με ολα τα μέσα αυτά που είναι δικά σας.

    Σου εύχομαι καλή επιτυχία 🙂


Σχολιάστε

