Σεπτεμβρίου 14, 2009

Μισή ώρα από τη ζωή μου

Posted in Άνεμοι κ Ύδατα, Τουτού στις 10:27 πμ από perissos

Σήμερα το πρωί ήταν τρελή απογοήτευση. Έψαχνα μισή ώρα με το ρολόι να παρκάρω, γύρισα τους μισούς Αμπελόκηπους.

Κλονίστηκα! Ήμουν έτοιμος να κάνω απονενοημένο διάβημα κ να δώσω 10ε κοροϊδίστικα για πάρκιγκ 😦

Τελικά, βρήκα κάπου προς την Καπερναούμ κ γύρισα με τα πόδια στο γραφείο. “Θα γίνει χειρότερα, μεγάλε μου! Ανοιξαν τα σχολεία” παρατήρησε απαισιόδοξα ένας συνάδελφος.

Μαύρες σκέψεις με κυρίευσαν… Από τη μία το παράδοξο με το αυτοκίνητο: σταμάτησα να περπατάω καθημερινά από/προς τη δουλειά κ βρήκα την υγειά μου! Αλήθεια! Εξοικονομώ χρόνο να πάω για τρέξιμο σχεδόν κάθε μέρα κ μπορώ να βγαίνω πολύ περισσότερο. Έχω εθιστεί! Να πάνε να πνιγούνε τα ΜΜΕ της Αθήνας κ ο χρόνος που χάνεται σε αυτά.

Κ από την άλλη αυτός κ καθημερινός καρκίνος του παρκαρίσματος που αρχίζει κ ξεπροβάλει.

Πφφφφ, για να δούμε πώς θα πάει…

2 Σχόλια »

  1. Spikon said,

    Τί απέγινε ο «δρομάκος» που είχες αναφέρει στο πόστ «Ωδή στο αυτοκίνητο»;

    • perissos said,

      Πάει κ αυτός, έχει πια τόσα αυτοκίνητα παρκαρισμένα κάθε πρωί που απορώ πώς μπήκαν κ πώς θα βγουν!
      Χαμός κάθε πρωί, λες κ ζευγάρωσαν τα αυτοκίνητα στις καλοκαιρινές διακοπές. Μέχρι κ στην πυλωτή της πολυκατοκίας μου δυσκολεύομαι πια να μπω 😦


Σχολιάστε

