Σεπτεμβρίου 6, 2009

Νυχτερινά τσιμπούσια

Posted in Άνεμοι κ Ύδατα στις 2:10 πμ από perissos

Φίλος με είχε καλέσει απόψε για φαγητό κ προβολή φώτο από το πρόσφατο ταξίδι μας στο Ιόνιο μαζί με το υπόλοιπο πλήρωμα.
Πήγα με 2 σαλάτες/ορεκτικά που έφτιαξα για την περίσταση, αφού ζήτησα την άδειά του. Μου φάνηκε καλύτερο σα χειρονομία να αφιερώσω λίγο από το χρόνο μου παρά από τα χρήματά μου για να του προσφέρω κάτι. Ασχέτως αποτελέσματος, τελικά κατάφερα να φτάσω με μισή ώρα καθυστέρηση για να βρω τους άλλους να τρώνε. Τι τις θέλω τις Μποτρινιές, δεν έπαιρνα 1 κρασί;;

Το θέμα, όμως, δεν είναι αυτό. Το θέμα είναι ότι από το πρωί ήμουν μόνο με το πρωινό κ 1 φραπέ, πάνω στο τραπέζι υπήρχαν πολλά φαγητά προς δοκιμή, κ δυστυχώς για άλλη 1 φορά, έφαγα για βράδυ σα να μην υπάρχει αύριο. Νάσου μετά κ γλυκό, δώσε του παιδιού κ 1-2 σπιτικά mojito δεν ήθελα κ πολύ: απλώθηκα σε 1 καναπέ σα λεχώνα κατά την προβολή.

Τώρα είμαι σπίτι κ η κοιλιά μου δε με αφήνει να ησυχάσω. Όχι λόγω βαρυστομαχιάς, αλλά γιατί αισθάνομαι τα τοιχώματά της να έχουν τσιτώσει, λες κ θα πεταχτεί το alien. Όλο ξεχνιέμαι με το βραδινό φαγητό κ να τώρα να περιμένω να ηρεμήσει το τέρας για να κοιμηθώ κ εγώ…

Σχολιάστε

