Αύγουστος 15, 2009

Στο πλοίο της συνέχειας

Posted in Άνεμοι κ Ύδατα στις 9:44 πμ από perissos

Για κάποιους είναι το πλοίο των διακοπών, για άλλους το πλοίο της επιστροφής, για ένα ζουζουνοζευγάρι δίπλα μου είναι το πλοίο της αγάπης, για εμένα είναι το πλοίο της συνέχειας των διακοπών μου.

Είμαι ξαπλωμένος σε ένα άβολο καναπέ της «παντόφλας» που κάνει το δρομολόγιο από το νησί ως την κοντινότερη ξηρά. Περισσεύω ο μισός κ στο μήκος κ στο πλάτος. Το πλοίο είναι μισοάδειο, ποιος θα ταξίδευε ανήμερα 15αύγουστο; Μόνο εγώ αφήνοντας πίσω μου τους γονείς να κάνουν μόνοι τους το γιορτινό τραπέζι.

Η τιβι παίζει κινούμενα σχέδια με χιόνια, αλλά ούτε τα παιδάκια που τιτιβίζουν δίπλα της την προσέχουν. Μία παρέα μπάκουροι κάθονται σε μια γωνιά κ χαχανίζουν επιδεικτικά, όχι επειδή διασκεδάζουν ή λένε κάτι αστείο, απλά επειδή βρίσκονται ανάμεσα σε ομοίους τους, με το χαχανητό της εξέδρας.

Δύο άλλοι τύποι κάθονται αντικριστά, σιωπηλοί κ σκυφτοί δίπλα μου, βαθιά απορροφημένοι στις κάρτες ενός fantasy game. Θυμάμαι είχα κάτι συμφοιτητές που δεν έβλεπαν την ώρα να τελειώσει το μάθημα, να αδειάσει η αίθουσα, να απλώσουν τις κάρτες με τους μάγους, τα ξωτικά κ τους πολεμιστές κ να αρχίσουν να ρίχνουν σιωπηλές σπαθιές κ ξόρκια. Κάψιμο!

Πηγαίνω προς τη Λευκάδα, έχουμε κλείσει με μία παρέα το ιστιοπλοϊκό που σου έχω γράψει για 1 βδομάδα.
Ανεβαίνοντας προς το νησί την 1η εβδομάδα σταμάτησα σε 3-4 υποψήφια λιμάνια να «γραδάρω» τα νερά, να δω δηλ. βυθίσματα, εισόδους, δεσίματα. Πάντα θέλω να έχω plan b, ιδίως στη θάλασσα κ να ξέρω τι με περιμένει. Υποτίθεται ότι θα είμαστε 3 καπεταναίοι αλλά δε σου κρύβω ότι είμαι οπαδός του «αν θες να γίνει 1 δουλειά τέλεια, κάνε την μόνος σου». Αυτή η νοοτροπία δεν ευνοεί τις συνέργειες (π.χ. στον επαγγελματικό τομέα), αλλά στη θάλασσα, με τη μικρότερη ζημιά να είναι τριψήφιος αριθμός, λέω να κάνω 1 εξαίρεση.
Κατά τα άλλα η υπόλοιπη παρέα έχει μεγάλα (ή καλύτερα, μεγιστανικά) σχέδια. Μόνο τα ποτά που φέρνουν κόστισαν, λέει, >350ε με τη λίστα να περιλαμβάνει σαμπάνιες, λικέρ,… Είπα ευγενικά «μήπως όχι γιατί θα ξεφύγει το κόστος;», συμφώνησαν ότι έχω δίκιο, για να με αγνοήσουν μετά, σαν παιδάκια. 🙂 Πώς ψοφάει ο κόσμος έτσι για χλιδή;; Τς, τς, τς! Κ ύστερα λέμε τι έχουν τα έρμα κ ψοφάνε. Χαχαχα

Σχεδόν πιάσαμε λιμάνι. Ο αέρας έξω φαίνεται υγρός κ πνιγηρός σε σύγκριση με το αποστειρωμένο αρκουδίσιον μέσα.
Σε αφήνω να πάω για κ@τούρημα πριν ξεπαρκάρω το αμάξι. 🙂

Σχολιάστε

