Αύγουστος 7, 2009

Λελεδόνια

Posted in Άνεμοι κ Ύδατα στις 8:44 μμ από perissos

Ένα πράγμα στο οποίο έχω καταλήξει για εμένα είναι ότι μου αρέσει να περιμένω κάτι να έρθει.

Η προσμονή για ένα γεγονός (ένα ραντεβού, ένα ταξίδι, ένα release) μου δίνει κίνητρο, χαρά, προσμονή. Ξυπνάω με όρεξη το πρωί, επειδή άλλη μία μέρα πέρασε κ πλησιάζω στο στόχο μου.

Αποκτάω κίνητρο.

Έτσι, λοιπόν, κ τώρα.

Μέτραγα μέρες αντίστροφα, σαν τους φαντάρους, για τις καλοκαιρινές διακοπές κ να’τες που ήρθαν τελικά. Απολελε, τα λελεδόνια έφτιαξαν φωλιά, αδειεύεται ο παλιός δεν μπορεί να γίνει αλλιώς, κλπ κλπ

Οι προηγούμενες μέρες κύλησανμέσα σε κλίμα πρωτόγνωρης αισιοδοξίας, σε βαθμό εκνευριστικό για όσους είχαν την αυτχία να το υποστούν. 🙂

Δεν έχω κάτι εξαιρετικό να κάνω (1 εβδομάδα με γονείς στο χωριό κ 1 εβδομάδα σε μπακουροσκάφος στο Ιόνιο), αλλά είναι οι διακοπές μου. Ο στόχος που είχα βάλει!

Δεν ξέρω εάν θα είναι οι «bestest διακοπές everest» ή αν θα «μαμήσει κ το παρδαλό κατσίκι», όπως χαζοέλεγα σε φίλους κ ντόπαρα τον εαυτό μου. Αλλά σίγουρα θα περάσω καλά.

Εξάλλου, είναι δικές μου μέρες, ό,τι θέλω θα τις κάνω. Γιατί να μην περάσω όμορφα, είτε με γονείς είτε ως μέρος της μακεδονικής φάλαγγας(*);

Αυτό κάνε κ εσύ, λοιπόν! Σε ξηρά, θάλασσα κ αέρα, με φίλους, συγγενείς κ άγνωστους, είναι καλοκαίρι. Μία φορά το χρόνο είναι. Είτε με σύντροφο, είτε με φίλους, είτε με το σκύλο σου, είτε μόνος, πέρνα καλά! Διασκέδασέ το!

Ό,τι κ να κάνεις, καλές διακοπές!

Κ θυμήσου!

ΟΧΙ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ, ΟΧΙ ΠΛΑΣΤΙΚΑ,ΣΕ ΘΑΛΑΣΣΕΣ Κ ΑΚΤΕΣ! 😀

(*) Συνειρμικό ψευδώνυμο μιας μπακουροπαρέας στα ντουζένια της. Σάρισες σηκωμένες, ισοπεδωτική επίθεση κλπ κλπ 😉

Σχολιάστε

