Ιουλίου 28, 2009

Ξένο γάιδαρο καβαλικεύεις…

Posted in Άνεμοι κ Ύδατα, Σπίτι μου, σπιτάκι μου στις 11:36 πμ από perissos

γρήγορα ξεπεζεύεις, λέει ο λαός.

Να που ήρθε η ώρα να το δω κ εγώ στην πράξη με τη σύνδεση ADSL.

Εξηγούμαι: είχα ξεκινήσει διαδικασία μεταφορά του τηλ από το παλιό στο νέο σπίτι κάπου 1,5-2 χρόνια πριν. Επειδή, όμως, η διαδικασία αγοραπωλησίας χρόνιζε, κάπου στην πορεία ακύρωσα τη μεταφορά του ADSL κ κράτησα μόνο την αίτηση για τον αριθμό του τηλ.

Όταν μετά από χρόνια κ καιρούς ήρθε ο τεχνικός για τη σύνδεση, αφού μου είπε ότι όλα ΟΚ, ρωτάω “κ το ADSL εντάξει; θα υπάρξει πρόβλημα στη σύνδεση”, εννοώντας ότι δε θα υπάρχει πρόβλημα σε μελλοντική σύνδεση. Ο τεχνικός ξαφνιάστηκε “α! έχεις κ ADSL;” κ ξανακατέβηκε κάτω να το μοντάρει στο κουτί. Τελικά μου είπε ότι ελλείψει γραμμών θα μοιραζόμουν μία γραμμή με κάποιον άλλο κ αν είχα πρόβλημα να τους καλούσα πάλι.

Δεν πολυκατάλαβα τότε τι σήμαινε αυτό, ώσπου κάποιους μήνες αργότερα συνέδεσα το μόντεμ στο τηλ κ ω! θαύμα! συνδέθηκα! Όταν είδα ότι κ ο επόμενος λογαριασμός συνέχισε να έρχεται μόνο με το πάγιο της τηλεφωνίας, αγαλλίασα. Επιτέλους, το σπίτι μου έγινε Εσθονία: δωρεάν κ απεριόριστο ίντερνετ!

Εντάξει, σχεδόν απεριόριστο, καθώς ο τυπάκος με τον οποίο μοιραζόμουν τη γραμμή είχε την κακή συνήθεια να μπαίνει επί σειρά ημερών χειμώνα αρχές άνοιξης 22:00 με 24:00 κ να με πετάει έξω. Σπαστικό να έχεις να κάνεις δουλειά/downloads/το’να-τ’άλλο κ να περιμένεις να πάρεις σειρά σαν στα τυριά του Carrefour. Μου ερχόταν να βγω στο μπαλκόνι κ να φωνάζω “ε! τελείωνε, ρε μεγάλε, κ κλείσ’το το ρημάδι! βλέπεις τσόντες κ αύριο!” Από την άλλη δεν μπορούσα κ να ζητήσω υποστήριξη, καθώς στα κιτάπια της εταιρείας είχα μόνο απλή σύνδεση. “Πάρ’τε στην εξυπηρέτηση πελατών, γιατί δεν μπορώ να κάνω κάτι” η μόνιμη επωδός. Ναι, σιγά μην έπαιρνα!

Αλλά όπως είπε κ ο Σιούφας “Δη πάρτυ ιτσόβερ!”. Εδώ κ 1 βδομάδα έβλεπα με αυξανόμενη ανησυχία το λαμπάκι του DSL να αναβοσβήνει, προσπαθώντας εις μάτην να συνδεθεί, λες κ είχα βαλεί λάθος username ή… (ούτε να το σκεφτώ δεν ήθελα).

Χτες βράδυ πήρα ξανά στην τεχνική υποστήριξη κ παίρνοντας το πιο πειστικό μου ύφος επέμεινα ότι άσχετα με το τι βλέπει στο γκουμπιούτερ εγώ είχα πρόβλημα με τη σύνδεσή μου. “Με αφού δεν έχετε ADSL, πώς να στείλω τεχνική υποστήριξη για κάτι που δεν υπάρχει;; Πάρ’τε στην εξυπηρέτηση πελατών” 😦

Παίρνω με βαριά καρδιά στην εξυπηρέτηση πελατών, τμήμα συνδέσεων ADSL

    • Γεια σας, με παρέπεμψαν σε εσάς από το τμήμα βλαβών
    • …επειδή έχετε βλάβη στη σύνδεση ADSL
    • Ναι, πώς το καταλάβατε; (θαύμασα το σπινθηροβόλο πνεύμα στην άλλη άκρη της γραμμής)
    • Πείτε μου τον αριθμό σας…μούμπλε, μούμπλε,… μα δεν έχετε ADSL.
    • Πώς δεν έχω!; Αφού έμπαινα κανονικά τόσον καιρό! Τώρα χάλασε! (απόρησα με το θράσος μου. Μάλλον η ανωνυμία του τηλ θα φταίει)
    • Μήπως έχετε ασύρματο μόντεμ κ μπαίνατε από κανένα γείτονα; (άτσα η μικρή! μαθεύτηκαν τα κόλπα)
    • Ε, όχι δα! Ξέρω τι βλέπω στο μόντεμ μου (έκανα κ το θιγμένο…)
    • Ναι, χμμ,…μούμπλε,… βλέπω εδώ μία αίτηση μεταφοράς στις τόσες του 2008, αίτηση ακύρωσης… κ μου λέτε ότι είχατε κανονικά σύνδεση;
    • Ε, μα τι σας λέω; Δεν μπορούμε, λοιπόν, να τη διορθώσουμε; (ο αγαθός πελάτης απορεί…)
    • Μα τι να διορθώσουμε; Η σύνδεσή σας είναι απλή, σκέτη, μόνο φωνή. Δε σας έκανε δηλ. εντύπωση που ερχόταν ο λογαριασμός μόνο 35ε;; (κάπου εδώ πήρε γραμμή τι γινόταν ;-))
    • Γιατί; Λίγα είναι 35ε; Μήπως φυτρώνουν στα χωράφια; (ο αγαθός πελάτης συνεχίζει…)
    • 🙂 Θέλετε να κάνεte μία αίτηση σε μας να ενεργοποιηθεί άμεσα;
    • Σε “εσάς” που μιλάμε μαζί σας, ή σε “εσάς” όπως λέμε εταιρεία κ καταστήματα; (άμα στριμώχνομαι γίνομαι ιδιαίτερα χαζοβιόλης)
    • Σε εμάς-εμάς, εδώ κ τώρα! Με σύνδεση στα 2mbps ο λογαριασμός θα σας έρθει γύρω στα 60τόσα ευρώ.
    • Ναι, χμμ… Τι άλλες επιλογές έχω; (οι μάσκες έπεσαν)
    • Μπορείτε να επιλέξετε πρόγραμμα με δωρεάν χρόνο ομιλίας σε σταθερά, κινητά, μπλα μπλα μπλα 90 ευρώ.
    • 90 ευρώ! Χμμμ… Κ εάν ξεκινούσα διαδικασία αλλαγής παρόχου πόσο διάστημα χρειάζεται; Κάνα δίμηνο; (wishful thinking)
    • Εάν ήταν 2 μήνες θα μας είχαν φύγει όλοι οι πελάτες. Κάποιες αιτήσεις κάνουν κ 6 κ 8 μήνες (greek reality)
    • Μά’στα! Κ δίνετε κάτι με τη νέα σύνδεση, κάνα σκληρό δίσκο, κάτι; (…ρώτησε ο εβραίος)
    • Ένα ασύρματο μόντεμ, κάνετα την αίτησή σας σήμερα, το παραλαμβάνετε την Παρ κ συνδέεστε.
    • Κ πόσο θα έρθει ο λογαριασμός εάν κάνουμε τη σύνδεση τώρα;
    • …μούμπλε, μούμπλε… θα πληρώσετε τους 2 μήνες κ θα προπληρώσετε κ τους επόμενους 2.
    • Α, θα φορέσουμε μακρύ μανίκι μέσα στο καλοκαίρι, δηλ.
    • Ναι, μήπως να περιμένατε κάνα δίμηνο, να κάνετε κ τις διακοπές σας; Κάπου τώρα κοντά θα καταργηθεί το πάγιο της τηλεφωνίας για συνδρομητές με χαμηλούς λογαριασμούς.
    • Α, τι χαρά! Οπότε θα παίρνω κ μηδενικούς λογαριασμούς;
    • Ε, όχι, θα αντικατασταθεί με ένα κόστος 19ε μέσα στο οποίο θα υπάρχει δωρεάν χρόνος ομιλίας προς σταθερά κ κινητά. (μάλιστα. το κερατιάτικο της φωνής δεν το γλυτώνουμε)
    • Κ τώρα που θέλω να μπω οnline να κάνω καμία δουλειά; Δε γίνεται να μοντάρουμε τη σύνδεση κ από φθινόπωρο κάνουμε τα πάντα όλα;
    • Ε, βγείτε εκεί στο μπαλκόνι κ βάλτε τις φωνές “γείτονααα! Ξεκλείδωσε το δίκτυο να μπω μία στιγμή”
    • Χαχαχαχα (μας κατάλαβαν! :-))
Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: