Ιουνίου 29, 2009

Πίσω μου σ’έχω διάολε

Posted in IT, Εργασία και χαρά στις 3:25 μμ από perissos

Εδώ κ λίγες βδομάδες έχει προστεθεί ένα νέο μέλος στην ομάδα του μικρού μας έργου.
Καθώς η εταιρεία μου έχει επιλέξει διάταξη open space με desk islands των 3-5 γραφείων (λόγω μηδενικού κόστους διαρύθμισης), ο νέος συνάδελφος κάθησε στο island ακριβώς πίσω μου.

Τι ήθελε κ ήρθε;!;

Δε με ενοχλεί που έχει ερωτήσεις σχετικά με το έργο. Αναμενόμενο κ κανένα πρόβλημα, η δουλειά μας.
Παρακάμπτω κ το χαμογελαστά ειρωνικό ύφος του. Έχω καταλήξει ότι αυτό είναι έμφυτό του κ το χρησιμοποιεί με όποιον κ να μιλάει, είτε στο γραφείο, είτε εκτός.
Ας πούμε επίσης ότι δε με ενοχλεί κ η εμετική κολώνια που φοράει. Δεν μπορείς να κάνεις έρευνα με τις ευαίσθητες μύτες του καθενός πριν διαλέξεις ένα άρωμα.

Αυτό που με συφιλιάζει πραγματικά είναι ότι κάθε φορά που έρχεται να με ρωτήσει καρφώνεται αδιάκριτα στην οθόνη μου. Δεν έχει σημασία εάν εκείνη την ώρα έχω ανοικτό τον debugger, το GMail, το FB ή ο,τιδήποτε. Θα περιεργαστεί την οθόνη μου 5″-6″ κ μετά θα ρωτήσει αυτό που θέλει.

Πολύ κακή συνήθεια η οποία με εξοργίζει πραγματικά, καθώς αισθάνομαι να μου παραβιάζει κατάφωρα τον (έτσι κ αλλιώς ανύπαρκτο σε αυτή τη διάταξη) προσωπικό μου χώρο.

Του το είπα 1-2 φορές μισο-αστεία μισο-σοβαρά «εάν έχασε κάτι στην οθόνη μου», δοκίμασα ψυχρότητα κ κοφτά βλέμματα, αλλά εκεί ο διάολος, το χαβά του.
Δε σου κρύβω ότι μου πέρασε από το μυαλό να δοκίμαζα καμία «τυχαία», κοφτή αγκωνιά πάνω στο περίεργο βλέμμα του, αλλά η βία, όση προσωρινή ικανοποίηση κ να προσφέρει, δεν είναι λύση. Άσε που μπορεί να γίνει κ καμιά ζημιά κ να έχουμε άλλα 🙂

Για να δούμε…

1 σχόλιο »

  1. foobar said,

    Δοκίμασε το εξής:
    εσύ: Κάθε φορά που κοιτάς την οθόνη μου για παραπάνω από 5» θέλω να σου ρίξω κοφτή αγκωνιά πάνω στη χαζή φάτσα σου. Τι πιστεύεις οτι μπορείς να αλλάξεις την επόμενη φορά;
    αυτός: εμμχμμ… φαντάζομαι οτι μπορώ να μην κοιτάω την οθόνη σου για παραπάνω από 5»; (?)
    εσύ: Ναι! Το βρήκες. Ευχαριστώ!

    http://www.manager-tools.com/2005/07/giving-effective-feedback


Σχολιάστε

