Ιουνίου 2, 2009

Χμμ, κάτι δεν πάει καλά…

Posted in Άνεμοι κ Ύδατα στις 11:11 πμ από perissos

Τις 2-3 τελευταίες μέρες έχω φοβερά νεύρα, σχεδόν σα γυναίκα σε περίοδο.

Όλα μου φταίνε: η ζέστη, το μονίμως πηγμένο τραίνο, ο πωλητής που περιμένω προσφορά κ με έχει κλάσει από την Παρ, ο manager με τις μόνιμες λαμπρές εκλάμψεις διάνοιάς του, ο συνάδελφος που διαρκώς θέλει κάτι να ρωτήσει κ χώνει τη μούρη του στην οθόνη μου, το project-πνευματική-μαύρη-τρύπα που ασχολούμαι καταναγκαστικά κ ανόρεχτα εδώ κ μήνες, τα χαλιά που έχουν μείνει μεσα στη μέση επειδή χάλασε η σκούπα, ο χρόνος που ποτέ δε φτάνει, η ωφέλιμη μέρα που περιορίζεται σε μισή ώρα το πρωί κ μισή το βράδυ, τα αυτοκίνητα που συνεχώς κορνάρουν κάτω από το παράθυρό μου κ εγώ δεν ξέρω τι άλλο κ ποιος άλλος.

Όλα μου φταίνε κ δεν ξέρω πού θα καταλήξει αυτό. Ήδη την Κυρ η μητέρα μου πήρε μία 1η γεύση, χωρίς να φταίει ουσιαστικά.

Κάτι δεν πάει καλά, σίγουρο αυτό! Να δω πού θα καταλήξει κ πόσο πολύ θα βγω χαμένος (γιατί δεν έχω να περιμένω κάτι καλό από αυτήν την περιδίνιση)

1 σχόλιο »

  1. toudeuterou said,

    το εχουμε καταλάβε και δίχνουμε την απαραίτητη κατανόηση


Σχολιάστε

