Μαΐου 18, 2009

Εξετάσεις, ξανά

Posted in Άνεμοι κ Ύδατα στις 6:45 μμ από perissos

Είμαι έξω από τη Λεόντειο, περιμένω να μπει το γκρουπ εξέτασεις των 20:15. «Παρακαλώ ησυχία. Διενεργούνται εξετάσεις» γράφουν τα χαρτιά στην είσοδο. Προφορικά Proficiency.

Χα! Όχι, δε δίνω εγώ. Πρέπει να έχουν περάσει 17+ χρόνια από όταν ήμουν κ εγώ σε μία παρόμοια αναμονή. Ήρθα να δώσω λίγο θάρρος σε ένα πολύ αγαπητό μου πρόσωπο.
Απλώς κάθομαι κ περιμένω, βασικά, δεν κάνω τπτ ιδαίτερο. Δεν ξέρω καν εάν βοηθάει η παρουσία μου.

Σε μένα δεν είχε έρθει κανένας, δεν ήθελα εγώ, μου φαινόταν πολύ «μαμαδίστικο». Αλλά βλέπω, τελικά, ότι ίσως κ να μου έλειψε, αφού το χρησιμοποιώ ως αφορμή για να είμαι τώρα εδώ.

Καλή επιτυχία!

Σχολιάστε

