Μαρτίου 28, 2009

Waiting at Soul

Posted in Άνεμοι κ Ύδατα στις 1:27 πμ από perissos

Περιμένω μόνος να έρθουν τα παιδιά στο Soul. Γράφω αυτό το ποστ να φαίνεται ότι κάτι κάνω. Παρατηρώ το μισοάδςιο μαγαζί κ τις παρέες των γιάγκηδων(!) σε 2-3 τραπέζια. Αν δεν ήταν κ αυτοί θα βάζαμε σκούπα στο μέρος από τις 11. Δεν κατάλαβα πόση νευρικότητα είχα παρά μόνο αφού ήρθε το μην επιβεβαίωσης ότι έρχονται. Μόνο τότε παράγγειλα ποτό κ παραδόξως πρόσεξα ότι η μουσική δεν είναι άσχημη. Ή ίσως απλά τότε άρχισα να την ακούω. Θυμήθηκα το Steve Martin που έπαιζε σε 1 ταινία το Lonely guy, μπήκε σε 1 resto, ζήτησε τραπέζι για 1 κ έριξάν επάνω του 1 προβολέα. Με έχει σημαδέψει αυτή η ταινία. 🙂
Έρχονται τα παιδιά

Επιστρέφω σπίτι με τραίνο. Οι υπόλοιποι συνεχίζουν, εγώ έχω πρωινή έγερση. Είπαμε: der berg ruft!
Στην Ευριπίδου 1 μαύρη πόρνη μου την έπεσε τραβώντας με από το σακάκι. Ήταν γλυκιά κοπέλλα, εάν ήταν «ελευθέρας βοσκής» θα παρακαλούσα να μου μιλήσει, τώρα σκέφτηκα μόνο μη βουτήξει το πορτοφόλι μου.

Μία πολύ γλυκιά κοπελίτσα τρώει σοκολάτα κ φλερτάρει με αυτήν με το date της. Με εξιτάρει. Αυτό το -ίτσα που της κόλλησα όμως, με τρομάζει λίγο. Ίσως να έχω κ τα διπλά της χρόνια.

Μπήκαν 2 σεκιουριτάδες. Μου θυμίζουν ότι ξέχασα να χτυπήσω εισιτήριο ενώ η κάρτα απεριορίστων κάπου βόσκει σπίτι. Ευτυχώς κατεβαίνω γιατί νιώθω σαν το θήραμα στο δόκανο.
Πάω σπίτι (ίσως το πιο γλυκό ζευγάρι λέξεων)
Καληνύχτα!

Σχολιάστε

