Μαρτίου 14, 2009

Γλυκιά μέρα, γλυκιά τρέλα

Posted in Άνεμοι κ Ύδατα στις 2:56 μμ από perissos

Πάω προς το πατρικό, ακολουθώντας τη συνηθισμένη μου διαδρομή, μέσα από τα στενάκια. Έχει ψύχρα αλλά με ένα γλυκό ήλιο. Η πλάτη μου ζεσταίνεται, το στέρνο μου κρυώνει. Άνθρωποι περπατάνε ράθυμα, τους βλέπω στις αυλές κ τα μπαλκόνια να κάνουν τις δουλειές τους χωρίς βιασύνη. Ανοίγω το βήμα μου στα σκιερά σημεία της διαδρομής για να ξαναβραδύνω όταν νιώσω το ζεστό χάδι στην πλάτη. Η άνοιξη μου κλείνει το μάτι. «Θέλοντας κ μη θά χαμογελάσεις σε μια γλυκιά μέρα σαν κ αυτή»

Η διαδρομή μου περνάει μέσα από ένα παρκάκι. Εδώ κ πόσους μήνες βλέπω πάνω στις ταλαιπωρημένες πλάκες 2 μηνύματα, γραμμένα με μεγάλα κεφαλαία γράμματα, τόσο που πρέπει να κάνεις πίσω για να τα διαβάσεις
«Θέλω να σε παντρευτώ κ θα σε περιμένω όσο θέλεις»
Κ το άλλο
«Έχω τρέλα κ είμαι τρελός για ένα κορίτσι το οποίο αν με βοθήσει ο θεός θα την κάνω γυναίκα μου»
Κάτω κ από τα 2 ακολουθεί η ίδια ακατάληπτη υπογραφή.
Να κατάλαβε το αντκείμενο του πόθου του ότι μιλάει για αυτήν; Να είναι τώρα μαζί; Να τον απέρριψε; Να την άφησε; Ίσως κ να μην έχει σημασία.
Scripta manent, έστω κ ξεθωριασμένα, για να θυμίζουν μετά από καιρό, σε κάποιον περαστικό για μια γλυκιά τρέλα.

Σχολιάστε

