Μαρτίου 13, 2009

Κουμπάρε!

Posted in Άνεμοι κ Ύδατα στις 9:33 μμ από perissos

Έπρεπε να περάσει όλος ο χειμώνας, οι χειμερινές εκπτώσεις κ 1 μήνας ακόμα για να αποφασίσω να πάω να πάρω χειμωνιάτικα παπούτσια. Τελικά, πήγα τόσο ανόρεχτα που ούτε αυτά δεν πήρα. Τέσπα…

Ήμουν στην Ερμού αλλά είχα την εντύπωση πως βρέθηκα στη Λευκωσία. Κάθε 2η φωνή γύρω μου μίλαγε αυτήν την τραγουδιστή version των ελληνικών που δεν καταλαβαίνεις λέξη. Μέσα στα μαγαζιά το ίδιο: «Πάκη, ‘εν αρέσκει μου! Μπέκη(;;), αφού λαλώ σου. Θωρείς με ζαμέ;» Έτσι όπως ήμουν σε εμπόρικο πεζόδρομο, με τόσους κουμπάρους τριγύρω, περίμενα να φτάσω από ώρα σε ώρα στο οδόφραγμα που είχα πάει κάπου στη Λευκωσία.
Πώς κ τόσοι πολλοί Κύπριοι; Η 1η μου σκέψη ήταν 5ήμερες, αλλά ήταν όλων των ηλικιών. Ποιος ξέρει…
Αυτοί καλά κάνανε κ ήρθαν, εγώ παπούτσια να δω πότε θα πάρω…

Σχολιάστε

