Μαρτίου 9, 2009

"…μπορώ να σου επιβληθώ!"

Posted in Ελληναράδες, Σπίτι μου, σπιτάκι μου στις 12:12 μμ από perissos

Το Σαβ είχα διαθέσει το σπίτι για να κάνει πάρτυ ένα συγγενικό μου πρόσωπο. Μαζι με τους από εκεί φίλους, κάλεσα κ μερικούς δικούς μου. Καλά περάσαμε κ το σχολάσαμε κατά τις 4.30.

Την Κυρ το μεσημέρι καθάριζα το μπάχαλο με τη συνοδεία μουσικής. Κατά τις 2 – 2.30 χτυπάει το κουδούνι, ανοίγω κ βλέπω τον «αποκάτω»(*) με τις πυτζάμες.

Άρχισε να ωρύεται. Συγκράτησα μερικές σκόρπιες φράσεις από το χείμαρρο

…μείναμε χτες ξύπνιοι ως τις 5.30

…δε θα μας αναστατώσεις εσύ εμένα κ τον Χ(#)

…το είπα ήδη στον πατέρα σου, το λέω κ σε εσένα

…έδωσα 245.000ε μετρητά για να πάρω αυτό το σπίτι κ βλέπω ότι εκεί που ήμουν ήταν καλύτερα

…εάν θες συμμορφώνεσαι, αλλιώς θα σε συμμορφώσω με τον άλλο τρόπο

…εάν θες, το πάμε αλλιώς

…είμαι σε μία ηλικία που μπορώ να σου επιβληθώ (αυτό το είπε 2 φορές)

…κ θα σου επιβληθώ!

…τελευταία προειδοποίηση

Όλα αυτά με ένα εξοργισμένο (κ ταυτόχρονα εξοργιστικό) ύφος καθώς κ κουνώντας συνεχώς το δάκτυλο απειλητικά.

Δεν είπα ούτε μισή λέξη. Είπε ό,τι είπε κ έφυγε βροντώντας την πόρτα του ασανσέρ πίσω του. Πραγματικά ήμουν (κ μάλλον ήταν κ αυτός) πολύ τυχερός που είχα hangover από το ποτό κ το μυαλό μου ήταν ράθυμο εκείνη τη στιγμή. Είναι από τις φάσεις που αρπάζεσαι με τον άλλο κ είτε αρχίζετε να γαβγίζετε, είτε τον στέλνεις να σπάσει το σβέρκο του στον πάτο της σκάλας.

Από εκείνη τη στιγμή, όμως, δεν μπορώ να μην κάνω διάφορες σκόρπιες, (λιγότερο ή περισσότερο) μαύρες σκέψεις.

  • Η περίοδος ανεμελιάς που ένιωθα στην άδεια πολυκατοικία, μάλλον έλαβε τέλος.
  • Μια παροιμία λέει «καλύτερα να σου καεί το σπίτι, παρά να έχεις κακό γείτονα». Τον έχω ξαναδεί αυτόν τον τύπο ανθρώπου σε μια πολυκατοικία που μέναμε παλιά. Έχουμε υιοθετήσει κ ένα όρο για αυτόν τον τύπο ανθρώπου: Κωλοπετίνα, από μια παλιά «γειτόνισσα» που μας είχε κάνει το βίο αβίωτο.
  • Πώς αντιμετωπίζεις έναν 50 – 60άρη που η 1η φορά που τον βλέπεις μπροστά σου κ σου μιλάει (ναι, αυτή ήταν η 1η φορά που τον είδα κ μιλήσαμε ή, μάλλον, μίλησε) είναι για να σε απειλήσει κ να σου πει ότι θα σου επιβληθεί;
  • Από την άλλη, βέβαια, «σκυλί που γαβγίζει, δεν δαγκώνει». Εάν ήταν να είχε κάνει κάτι (είτε μέσω αστυνομίας, είτε μέσω κλωτσοπατινάδας) θα το είχε κάνει.
  • Πρέπει να έχω κλείσει 8 μήνες εκεί μέσα κ αυτό είναι το 2ο πάρτυ που κάνω. Στο 1ο αυτός δεν ήταν ακόμα μέσα. Έχω όντως τη μουσική τόσο δυνατά ή αυτός είναι παράξενος; Ο άλλος ένοικος όντως έχει ενοχληθεί όπως είπε αυτός ή απλώς λέει π1πες για μπούγιο;
  • Ποιος να είναι ο άλλος τρόπος που θα μου επιβληθεί; Εκτελεστές; Δικαστήριο της Χάγης; Παιχνίδια υποταγής; Στρατός κατοχής; Σοκ κ δέος;
  • Κ αν ξανακαλέσω κόσμο κ μου φέρει την αστυνομία για σπάσιμο; Διάβαζα οnline σχετικά με ώρες κοινής ησυχίας, θόρυβο, ντεσιμπελόμετρα, αυτόφωρα κ δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα.
  • Μήπως να του δώσω να μου ζουλήξει κάνα @@ κ να συνεχίσω τη ζωή μου κανονικά;; Εάν μετά αρχίσει να κάνει άλλα; (ιστορίες με το πάρκιγκ, με αποθήκες, κοινόχρηστα, ξέρω γω…)
  • Το βλάκα! Έδωσε 245κ κ πήρε 10κ ακριβότερο σπίτι 2 ορόφους πιο κάτω με χειρότερο πάρκιγκ. Μπορεί να είναι σε ηλικία που μπορεί να μου επιβληθεί (κ θα μου επιβληθεί!), αλλά μ@λάκας ξέρει να πιάνεται σίγουρα. Μήπως να του δώσω το λινκ για τις οδηγίες αγοράς ακινήτων εδώ δίπλα;
  • Άραγε πού να έμενε πιο πριν; Μήπως άφησε εποχή εκεί πέρα κ θα μπορούσα να ρωτήσω κάποιον για το ποιον του;
  • Εάν εκεί που έμενε ήταν καλύτερα, γιατί δεν επιστρέφει;
  • Ένα σενάριο έχει αρχίσει να πλέκεται στο μυαλό μου: λες να είναι κάνας άκληρος, μόνος αυτός κ η (μάλλον μικρότερη) γυναίκα του; Μήπως περνάει κλιμακτήριο κ ψάχνει τρόπους να ξεσπάσει; Μήπως δεν του κάνει κουκου πια κ ψάχνει τρόπους να ξεθυμάνει;

Προς το παρόν έχω πάρει απόφαση να τον αγνοήσω.

Ούτε βρισιές, ούτε καλημέρα, ούτε τπτ. Θα προσπαθήσω να καταπνίξω κ την επιθυμία μου να του πετάξω καμία ειρωνική ατάκα, να τον πικάρω. Ίσως κατά βάθος να είναι κάνας αξιολύπητος, στο πρόθυρα καρδιακού επεισοδίου.

Θα ακούω τη μουσική μου κανονικά, όπως μέχρι τώρα, ως τις 23.00 – 24.00. Όταν έρθει η ώρα για το επόμενο πάρτυ/συγκέντρωση/τέϊον, είδομεν.

 

(*) Μας χωρίζει 1 κενός προς το παρόν όροφος.

(#) Ο άλλος ένοικος της κατά τα άλλα ακατοίκητης πολυκατοικίας

2 Σχόλια »

  1. Argiris said,

    Egw re file exw provlima me to malaka ton anwmalo ton «apwpanw» mou.. Kai oxi giati kanw party kai glentai, giati akoouw mousikh se wres MH KOINHS hsuxias. K mou kopanaei to patwma sa to trelo me ti magoura!!!
    Mia mera mou pe, A esu eisai filos mou.. ksereis poios bazei mousiki klp??
    Nai, egw.. palka mou kaneis? Ti anwmalia einai auti sto kosmo.. Me parakalase(afou prwta mou prixe ta @@ me ta kopanimata) na bazw mousiki meta tis 7!! Gt leei gurizei apo ti douleia k 8elei na koimh8ei..

    Eleipa kairo apo to diamerisma sto patriko mou, isws ema8a alliws.. 6 xronia. Isws, autos na nai paralagos. Alla o nomos milaei kseka8ara, gia tis wres hsuxias.

    Sumfwnhsa, k tou kana ti xari parola auta.. De 8elw na tsakw8w, alla apo tin alli periorizomai k noiw8w abola mes sto idio mou to spiti wres wres…

    Gia ti diki sou periptwsi pantws, mou fainetai oti ekanes ti kaluteri douleia., proswrina na ton agnohseis dld…

    Geia xara.

  2. perissos said,

    Όπως ανέφερα κ πιο πάνω, το έχω δει το έργο κ παλιότερα. Οι πολυκατοικίες δημιουργούν μία τεράστια γκρίζα ζώνη, η χαρά του κάθε περίεργου κ του δικηγόρου του. Αλίμονο εάν πέσεις σε κάναν ορεξάτο/αργόσχολο, όπως μας είχε τύχει στο παρελθόν.
    Σα να μου φαίνεται πως η μόνη λύση για το θέμα θόρυβος, όσο κ αν ακούγεται γελοίο, είναι να περάσεις το πάτωμα με μοκέτα κ τους τοίχους με καρτέλες από αυγά 😀


Σχολιάστε

