Μαρτίου 3, 2009

Καθαρή Τρίτη

Posted in Άνεμοι κ Ύδατα στις 2:03 μμ από perissos

Καθαρή Τρίτη σήμερα κ δυσκολεύομαι να συμμαζέψω το μυαλό μου να κάνει 1 στάλα δουλειά.

Κάποτε είχα συνεργαστεί για κάποιο διάστημα με ένα συνάδελφο ο οποίος είχε μία σχετικά άχαρη δουλειά. Επιπλέον, υποψιαζόμουν (σχεδόν ήξερα) ότι δεν του άρεσε αυτό που έκανε κ ψαχνόταν να φύγει. Θυμάμαι πολύ  χαρακτηριστικά ότι όποτε πήγαινα κ του μίλαγα, αδυνατούσε να συγκεντρωθεί σε αυτό που του έλεγα. Το μάτι του έπαιζε συνέχεια από τη μία οθονη στην άλλη, λες κ περίμενε να έρθει το uber mail. Μου την έδινε αφάνταστα που τον έβλεπα να με γράφει έτσι.

Τώρα συλλαμβάνω τον εαυτό μου να κάνω ακριβώς το ίδιο: να έχω να κάνω μία δουλειά ή να μου μιλάει κάποιος κ το μάτι μου να παίζει από τη μία οθόνη στην άλλη ασυναίσθητα. Λες κ ψάχνω να βρω κάποιο distraction, κάτι που θα με κάνει να ασχοληθώ με αυτό, ξεχνώντας την κανονική δουλειά.

1 σχόλιο »

  1. suburian said,

    Κάποτε φοβόμασταν πως θα αντικαθιστούσαν τους εργαζόμενους με ρομπότ. Και δεν καταλάβαμε οτι το σχέδιο ηταν να γίνουν οι εργαζόμενοι ρομπότ..


Σχολιάστε

