Δεκέμβριος 22, 2008

Customer satisfaction

Posted in Άνεμοι κ Ύδατα στις 7:48 μμ από perissos

I recently bought a gadget from e-click.gr. The thing costed only 8e but I nevertheless wanted an invoice. They had no prob with me picking it up from their «physical» shop (5e postal expenses would an overkill, especially since it was on my way home).
The front-office assistant made an error and issued a retail receipt. When I specifically requested for an invoice, the manager overruled her objections and agreed.
So they may have lost 8e logistically, but they won a happy customer and a positive review.
Good publicity is only a «yes, we can» away 😉

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: