Δεκέμβριος 5, 2008

Φυσικό αέριο; Όχι, ευχαριστώ!

Posted in Ελληναράδες, Κοινωνία στις 12:46 μμ από perissos

Είμαι απίστευτα τσαντισμένος με όλους τους παπατζήδες που μας περιβάλουν (τι πρωτότυπο!). Τόσο που λέω να ξοδέψω λίγο από το χρόνο του γραφείου, να σου τα πω κ εσένα, μήπως γλιτώσεις στο μέλλον.

Στο νέο σπίτι περνάει φυσικό αέριο ακριβώς μπροστά στην πόρτα μου. Όταν το αγόραζα σκέφτηκα ότι αυτό θα ήταν πολύ μεγάλο αβαντάζ στα κοινόχρηστα. Πήρα κ εστίες αερίου για την κουζίνα. Τσίμπησα, βλέποντας εκπομπές μαγειρικής με τα τηγάνια να αρπάζουν αμέσως κ όχι να τα παρακαλάς να ζεσταθούν, όπως στο ηλεκτρικό.

Έκανα αίτηση οικιακής σύνδεσης κάπου το καλοκαίρι κ, ω! τι χαρά!, δεν υπήρχαν τέλη! Η σύνδεση ήταν δωρεάν! Ήρθε το συνεργείο, έβαλε το μετρητή, έγραψε κ το όνομά μου επάνω με μολύβι. Τι καμάρια που έκανα! Μόνο σεμεδάκι δεν του έβαλα…

Κάπου εκεί τελείωσαν τα ωραία. Εδώ κ σχεδόν 5 μήνες ψάχνω να βρω κάποιον @#$*#@ υδραυλικό να έρθει να κάνει την εγκατάσταση. Κ εγώ δεν ξέρω πόσους έχω πάρει τηλ, τις τελευταίες 2 εβδομάδες με έπαιρναν τηλ να επιβεβαιώσουν ραντεβού κ είχα χάσει την μπάλα με ποιον μίλαγα.»Ναι, ναι, πείτε μου» κ ούτε ήξερα ποιος ήταν.

Πραγματικά δεν έχω λόγια για τους φίλους μας τους υδραυλικούς. Από όσους πήρα τηλ για ρ/β, μόνο  το 20% καταδέχτηκε να απαντήσει κ να έρθει. Από αυτούς που ήρθαν οι μισοί ξίνισαν τα μούτρα τους μόλις είδαν ότι πρόκειται για οικιακή εγκατάσταση κ όχι για αλλαγή καυστήρα ή αυτονομία(*). Tην έκαναν με ελαφρά. Από όσους καταδέχτηκαν να συναγελαστούν μαζί μου, να λαμπρύνουν το φτωχικό μου με την αυθεντία τους κ να κάνουν εκτίμηση του προφανούς (σύνδεση μιας @#$%&@ κουζίνας κ τπτ άλλο), μόνο κάτι λιγότερο από τους μισούς βρήκαν το χρόνο να μου κάνουν μία προσφορά.

Κ τι λένε αυτές οι 2 προσφορές; 500 ή 700ε για 2μ (ναι, 2!) χαλκοσωλήνα, 1 ανιχνευτή αερίου κ 1 ηλεκτροβάνα. Τα 2 τελευταία κοστίζουν ~250ε, οπότε μας μένουν έως ~450ε για εργατικά κ σωλήνα.
Την παλεύουν;  Όχι, τώρα, σοβαρά! Έχουν πέσει όλοι στα Apalepsil των 500mg(#);; 400ε για πόσες ώρες δουλειά κ τι κόστος υλικών;;

Τι να κάνω κ εγώ; Ήδη πλήρωσα τον 1ο λογαριασμό αερίου για ένα μετρητή συνδεμένο με Κάιρο (αλλά όχι με εμένα). Δέχτηκα (ή μάλλον, ανέχτηκα) την προσφορά των 500ε κ θα έρθει τη Δευ-Τρ, αν κ η εμπειρία δείχνει ότι δεν είναι να τους πιστεύεις.

Το μόνο που βγαίνει από αυτή την ιστορία ως απόσταγμα εμπειρίας είναι: Φυσκό αέριο; Όχι, ευχαριστώ!
Μη μασας ότι θα έχεις οικονομία. Θα τα σκάσεις χοντρά για την εγκατάσταση κ θες χρόνια να κάνεις απόσβεση. Εάν είσαι σε νέα πολυκατοικία κ ο κατασκευαστής επωμιστει το κόστος σύνδεσης, λαμπρά! Εάν είσαι σε παλιά πολυκατοικία με πολλά διαμερίσματα, πάλι καλά! Αλλιώς, θα νιώσεις τη σωλήνα του υδραυλικού να σου μπαίνει βαθιά.

…στην τσέπη!!!

(*) Μάλλον είναι σαν τη Linda Evangelista: δε σηκώνονται από το κρεβάτι τους εάν δεν είναι για 5000ε.

(#)mg = mi gamiso!

1 σχόλιο »

  1. […] vermilion blog μετά λύπης μου διάβασα την άσχημη εμπειρία του […]


Σχολιάστε

