Νοέμβριος 7, 2008

ADSL quest

Posted in Άνεμοι κ Ύδατα, Ελληναράδες στις 1:47 μμ από perissos

Είναι τώρα, πόσο; 5-6 μήνες που έχω μετακομίσει στο νέο σπίτι κ ακόμα δεν έχω internet, ενώ έχω κάνει αίτηση μεταφοράς από το προηγούμενο από την 1η στιγμή. Για την ακρίβεια, δεν έχω καν τηλέφωνο.

Ο ηλεκτρολόγος του κατασκευαστή, λέει, κατέθεσε τα χαρτιά στον ΟΤΕ γύρω στον Ιουν-Ιουλ κ “του είχαμε πει να μην τα καταθέσει τότε, γιατί μεσολαβεί το καλοκαίρι”.

Το καλοκαίρι πέρασε, ήρθαν τα πρωτοβρόχια, μετά ξανά μίνι-καύσωνας, αλλά κανείς δεν ήρθε να σκάψει γιατί “εμείς τα έχουμε εγκρίνει, αλλά ο Δήμος Αθηναίων έχει καθυστερήσει την άδεια πάρα πολύ. Ε, τι να σας πω; Αν θέλετε παρ’τε τηλ, μήπως βγάλετε άκρη”.

Με χρόνια, με καιρούς με πήρε κάποιος τεχνικός τηλ να κλείσει ραντεβού για τη σύνδεση. Αλλά “δε θα έχει ADSL, η σύνδεση που θα σας κάνω θα είναι προσωρινή, με κάποια ματσακονιά. Ε, κατά πάσα πιθανότητα θα έχετε ADSL, αλλά δεν μπορώ να σας το εγγυηθώ”. Καθώς το τηλέφωνο απλώς σκονίζεται σπίτι μου (αντίθετα από το μόντεμ), του είπα να παγώσει την αίτηση μέχρι να σκάψουν κ να τον κόβουμε ότι θα συνδεθώ.

Πέρασε μήνας κ βάλε, μεγάλωσα, έγινα σοφότερος κ είπα να πάρω κάνα τηλ στα ραντεβού των τεχνικών, μήπως πέρασε ο πολυπόθητος χαλκός κ δεν το πήρα χαμπάρι. (Ποιος ξέρει, ίσως να μη χρησιμοποιούν πια ενοχλητικά κομπρεσέρ, αλλά διακριτικούς τυφλοπόντικες). Το ραντεβού (ξανα)κλείστηκε για τα τέλη του μηνού κ όπως μου είπε η κοπέλα “εγώ, ενταξει τη βλέπω μαρκαρισμένη τη σύνδεση. Δεν ξέρω αν σκάψανε, αλλά η σύνδεση φαίνεται εντάξει με το ADSL”. Με το ADSL, MMS, VGA, download μέσα κλπ. Ζήτησα ένα τηλ από κάποιον τεχνικό, να πάρω κ εγώ μία διαβεβαίωση, μη μείνω με το μόντεμ στο χέρι. Ο τεχνικός μου είπε μία από τα ίδια, “όλα φαίνονται καλά”.

Σε όλο αυτό το διάστημα, όμως, σε όλα αυτά τα τηλέφωνα, η κάθε αλυσίδα τηλεφωνημάτων που ξεκινούσα κατέληγε σε μία παραπομπή μου προς επικοινωνία με έναν συγκεκριμένο τεχνικό. Ένα αβανταδόρικο όνομα που παραπέμπει σε άνθρωπο της πιάτσας, ένα πολύ περιορισμένο χρονικό παράθυρο επικοινωνίας, σημάδι επαγγελματισμού, κ ένα τηλέφωνο που δε το σηκώνει ποτέ κανείς οποιαδήποτε ώρα κ να τηλεφωνήσω, σημάδι largeness κ δουλειάς που τρέχει. “Επικονωνήστε με τον κο. Μπάκαρο”, “Για προμέτρηση γραμμής κ τα σχετικά στον κο. Μπάκαρο”, “Α, δοκιμάστε να τον πάρετε τηλ 13.00 με 15.00 κ 19.30-20.30”, “Δεν ξέρω εγώ, θα πρέπει να μιλήσετε με τον κο. Μπάκαρο”.

Ποιος είναι αυτός ο μυστηριώδης τεχνικός, ώστε όλες οι δαιδαλώδεις συνδέσεις περνάνε από τα χέρια του; Ποιο είναι αυτό το πρόσωπο-κλειδί που όλοι τον μνημονεύουν στην 1η δύσκολη ερώτηση; Ποιος κρύβεται πίσω από αυτό το “έμπειρο” όνομα. Μήπως είναι κάποια ψεύτικη ταυτότητα για κάποιον ιδιοφυή κ super senior τεχνικό; Μήπως έχει κ τον κωδικό για restart του Matrix; Οι Deutche Telecom έχει συνειδητοποιήσει τι ανεκτίμητο θησαυρό έχει στο payroll της; Μήπως για αυτό έγινε η εξαγορά; Για να μπορέσει να μπει σε 1 τάξη κ το χάος των γερμανικών δικτύων;

Κε. Μπάκαρε, με όλο το σεβασμό προς τη θέση σας ως Chief Senior Athens Underground Copper Wire Manager, Holder of the Matrix Password and Creator of the Void, με κάθε κατανόηση προς την επιθυμία σας να αποφεύγετε τις δημόσιες εμφανίσεις, να μην εξευτελίζεστε “μες στην πολλή συνάφεια του κόσμου”, σας ζητώ πολύ ταπεινά: μήπως θα μπορούσατε να σηκώσετε το τηλέφωνό σας;

Ενσταλάξτε μου λίγη ελπίδα! Καθησυχάστε τους φόβους μου! Πείτε μου ότι θα έχω τελικά ADSL στο σπίτι κάποτε! Μη με αφήνετε στο σκοτάδι! Οδηγήστε με στο φως της γνώσης σας!

Με πολύ τιμή κ περισυλλογή μπροστά στη φωτεινή σας γνώση, ένας φέρελπις συνδρομητής ΟΤΕ.

1 σχόλιο »

  1. Spikon said,

    Μπάκαρος; Είναι αληθινό αυτό το όνομα; Κι εγώ που νόμιζα οτι έκανες πλάκα!


Σχολιάστε

