Σεπτεμβρίου 1, 2008

Συναδελφική αλληλεγγύη

Posted in Άνεμοι κ Ύδατα στις 5:59 μμ από perissos

Ήρθα σήμερα σκοτωμένος γραφείο, απευθείας από Λευκάδα.
Πάρκαρα το αμάξι λοξά σε μία καβατζοθέση πάνω στο πεζοδρόμιο, δίπλα στην είσοδο του πάρκιγκ.

Κατά τις 12 ένας συνάδελφος, αφού κοίταξε από το παράθυρο, με ρωτάει

– Δικό σου είναι το ασημένιο στην είσοδο;
– Ναι
– (Γυρνώντας προς το δρόμο) Εε! Εεεε! Δικό μας είναι το αμάξι…

Τα ψιλοχρειάστηκα!
Πάω κ τι να δω; Η αστυνομία μόλις μου είχε κόψει κλήση για παρεμπόδιση της εισόδου στο πάρκιγκ.
Ο μπάτσος μας κοιτάει επάνω εύθυμα

– Αφού εσείς μας πήρατε τηλ!
– …
– Κ αυτά εδώ στο πεζοδρόμιο, δικά σας είναι; δείχνοντας προς τα παρκαρισμένα από την άλλη μεριά του πεζοδρομίου
– Εεεε, ναι…
– Να τα γράψω κ αυτά;; κ φεύγει σκασμένος στα γέλια

Ένας άλλος συνάδελφος, λοιπόν, πήγε να μπει στο πάρκιγκ, κάπου δυσκολεύτηκε κ τηλεφώνησε στην τροχαία.

Μισή βλακεία δική μου που δεν έστειλα ένα heads up για το αμάξι, μισή βλακεία δική του που δεν έστειλε μία ειδοποίηση προς όλους πριν καλέσει την αστυνομία, όλη η κλήση δική μου (40ε).

Ωραίο ξεκίνημα για την εβδομάδα… 😛

1 σχόλιο »

  1. papo said,

    έχω στοιχεία..πάντως δεν ήμουν εγώ!


Σχολιάστε

