Αύγουστος 17, 2008

Κυριακή, γιορτή κ’ σχόλη

Posted in Άνεμοι κ Ύδατα, Εργασία και χαρά στις 1:07 μμ από perissos

Πάλι στο γραφείο.
Λίγο καθυστερημένα σήμερα. Κ για να λέω εγώ, ο άνθρωπος του +20′ θα πει ότι έφτασα καθυστερημένα, μπορεί να ερμηνευθεί ότι έφτασα στις 1.30.

Βλέπεις χτες βράδυ το Αποκάλυψη Τώρα δεν έλεγε να τελειώσει(*) κ πήγα για ύπνο κατά τις 3+ χωρίς να δω το τέλος του, σήμερα το πρωί ξύπνησα κατά τις 11, με την τσίμπλα στο μάτι έβαλα γίγαντες στο φούρνο να γίνονται(#), ακολούθησε η γνωστή πρωινή κωλοβάρα, τα τραίνα είχαν αραιά δρομολόγια κ να’μαι εδώ να μη μπορώ να σταματήσω να ξεϊδρώνω λόγω των συνεχών αλλαγών θερμοκρασίας($).

Ας απολαύσουμε, λοιπόν, αυτές τις τελευταίες μέρες των διακοπών με μια βουτιά στη θάλασσα δροσιάς του γραφείου.

(*) Καλά, θα πρέπει, τελικά, να είναι πολύ απελπισμένος όποιος προσπαθεί πια να δει ταινία στην ελληνική TV, κ δη στο Star. Με τόση ταινία ενδιάμεσα, έχασα την υπόθεση των διαφημίσεων…
(#) Ναι, δεν είμαι στο σπίτι μου, είμαι στο πατρικό, από τότε που γύρισα από τις διακοπές. Στο σπίτι δεν έχω ρεύμα, καθώς περιμένω τη σύνδεση από τη ΔΕΗ. Οπότε τώρα που λείπουν κ οι δικοί μου, κάποιος πρέπει να βάλει το τσουκάλι στη φωτιά για να μην καταλήξουμε στα σάντουϊτς
($) Δροσιά στο πατρικό, λαύρα στο δρόμο για το τραίνο, αιρ-κοντίσιον στον ηλεκτρικό, ζεστό αεράκι στο μετρό, λαύρα στο κέντρο της Αθήνας, ψύχος στο γραφείο.

Σχολιάστε

