Ιουλίου 7, 2008

2 μπάλες παγωτό

Posted in Άνεμοι κ Ύδατα στις 12:27 πμ από perissos

Μέχρι πριν 15′ όλα μου φαίνονταν μαύρα κ άραχνα.
Έπρεπε να φύγω στα καπάκια ξανά για Ελσίνκι (γύρισα Παρ βράδυ, έφυγα Κυρ μεσημέρι)
Στο Ελ.Βενιζελ η πτήση είχε κοντά 1,5ω καθυστέρηση λόγω «καταιγίδας στο Μόναχο».
Στο Μόναχο έφτασα για να ανακαλύψω ότι η ανταπόκρισή μου για Ελσίνκι την είχε ήδη κάνει.
Περίμενα πάνω από 1,5ω με το ρολόι στην ουρά του σέρβις της Lufthansa μαζί με τους 100άδες άλλους για να δούμε πώς θα τη βγάλουμε απόψε.
Αφού έβγαλα το νέο εισιτήριο συνειδητοποίησα ότι αύριο πρέπει να ξυπνήσω τουλάχιστον 05.45 για να προλάβω την πτήση.
Έφτασα στο ξενοδοχείο που μου έκλεισε η εταιρεία για να ανακαλύψω ότι έχω δωμάτιο στο ισόγειο κ κάνει 10ε η ώρα το ασύρματο ίντερνετ (αυτό θα πει χλιδή! Κλικ κ δίευρο).
Στο δωρεάν δείπνο τα νιόκι μου φανηκαν κατεψυγμένα κ τα τοματίνια από μικροκύματα.

Ώσπου…
Μου έφεραν το επιδόρπιο που παράγγειλα, 2 μπάλες παγωτό.
Κ μαζί με κάθε παγωμένη, γλυκιά μπουκιά, μαζί με τα καραμελωμένα καρύδια, το σουσάμι, το maple syrup κ τη σαντυγί, έφυγε κάθε μαύρη σκέψη κ όρεξη για γκρίνια.
Σαν τον τύπο στη διαφήμιση για το διακοποδάνειο.

Όλα καλά θα πάνε!
Ice cream speaking…

1 σχόλιο »

  1. papo said,

    fucken αυτος ο συνδιασμός Μοναχο – Helsinki δεν παιζει! την περασμένη εβδομάδα έκανα sprint απο το gate 40 στο gate 2 ..την πρόλαβα στο τσακ γιατι ειχε παλι καθυστέρηση..και τα ρουχα μου εφτασαν το βράδυ!

    Latefhansa!

    υπομονη…Αντίοχε!


Σχολιάστε

