Ιουνίου 30, 2008

777

Posted in Άνεμοι κ Ύδατα, Φινλανδία στις 7:42 πμ από perissos

Κ πάλι στη Φινλανδία, στο γνωστό ξενοδοχείο, στο δωμάτιο 777.
Ταξίδι τς τελευταίας στιγμής πραγματικά.
Παρ απόγευμα, ο κόσμος γύρω να πακετάρει κ εγώ «Θες να πας Ελσίνκι; Είναι ανάγκη…»
Ακόμα δεν είμαι σίγουρος αν θέλω ή δε θέλω να είμαι εδώ, αυτή τη στιγμή.
Από τη μία σκέφτομαι ότι έχω ένα σπίτι σωρό από τη μετακόμιση να τακτοποιήσω, ακόμα δεν έχω αξιωθεί να πάω σε μία παραλία να κάνω ένα μπάνιο, ο πελάτης εδώ είναι ψιλο-γιωτάς.
Από την άλλη, είναι το Ταξίδι. Να μπάινεις σε ένα αεροπλάνο/πλοίο/αυτοκίνητο/γαϊδούρι/ο,τινάναι κ να βρίσκεσαι κάπου αλλού. Εκεί που 12 παρά τη νύχτα κ μοιάζει με απόγευμα κ καλοκαίρι σημαίνει απλώς ελαφρύτερο μπουφάν. Κάπου που δεν καταλαβαίνεις 1 συλλαβή, όλα τα κτίρια σου φαίνονται γουστόζικα κ όλες οι γυναίκες μανούλια.
Κάπου που όλα είναι διαφορετικά…
Δεν ξέρω.

ΟΚ, πάω να ετοιμαστώ, σε 20′ πρέπει να είμαι κάτω.
Τις επόμενες 3 μέρες που θα είμαι εδώ θα προσπαθήσω να πω επί τροχάδην τα νέα των τελευταίων ημερών. Με τη μετακόμιση, τη δουλειά κ τη γενικότερη ραθυμία μου, το είχα παρατήσει πάλι το μπογκάκι ετούτο. Για να δούμε μήπως τώρα τα καταφέρω κ γράψω 3 μέρες σερί.

1 σχόλιο »

  1. papo said,

    για να δούμε!


Σχολιάστε

