Φεβρουαρίου 13, 2008

Ψυχικό βάθος

Posted in Άνεμοι κ Ύδατα, Εργασία και χαρά στις 1:09 πμ από perissos

Πριν κάποιες μέρες ήρθε ο (ας τον πούμε) D. από το γραφείο για συνέντευξη.
Με τον D. ήμασταν για ~1 χρόνο στην ίδια εταιρεία.
Ήταν ο ας πούμε προϊστάμενος της τότε κοπέλας μου.

Σα να μην της έφταναν τα προβλήματα που της προκαλούσα εγώ :-(, είχε κ τον D. με το γλοιώδες του ύφος, να καρπώνεται λαμογικά το credit για τη δουλειά της, γλείφοντας το διευθυντή. Ήταν ένας από τους κύριους λόγους που έφυγε από μία θέση που μέχρι τότε της άρεσε.

Έχω να της μιλήσω χρόνια πλέον, αλλά κάποια πράγματα δεν ξεχνιούνται.
Φρόντισα να πω 2-3 κουβέντες εκεί που έπρεπε για να κλείσει η πόρτα: ας πάει να γλύψει αλλού.

Εκείνες τις μέρες στριφογυρνούσαν 2 πράγματα στο μυαλό μου.
Μία παροιμία: Κατουράς στη θάλασσα; Θα το βρεις στο αλάτι!
Κ μία κουβέντα που μου είχε πει πριν χρόνια, ένας μάγειρας στο ξενοδοχείο: Δεν πειράζει να είσαι πούστης στο σώμα, αρκεί να μην είσαι πούστης στην ψυχή.

Τελικά, είχα-δεν-είχα, μιμήθηκα τον D. στο 2ο.
Ας είναι…

Σχολιάστε

