Νοέμβριος 19, 2007

WTF?!?

Posted in Άνεμοι κ Ύδατα στις 1:31 πμ από perissos

(Προσπαθώ να αποδιώξω τη σκέψη κ δεν μπορώ)

Πριν κάν μισάωρο στα καλά του καθουμένου ανέβηκε απότομα η ένταση στο στερεοφωνικό. Πήγα στο σαλόνι κ το βρήκα από το 7 στο 26.

Τι σκ@τά;!;

Το τηλεκοντρόλ ήταν επάνω στο πάσο, κοίταζε προς το στερεοφωνικό, αλλά κανένα κουμπί δεν πατιόταν από κάτι. Ηλεκτρονική ηχώ είναι πιθανό, αλλά από πού; Περνάνε οι υπέρυθρες από τοίχους ή 50μ από το απέναντι σπίτι; Να πω ότι έγινε στο πισι, μπορεί να υπάρχουν 1000 λόγοι, αλλά το στερεοφωνικό;;;

Χμμμ, έχει γούστο…

4 Σχόλια »

  1. lifewhispers said,

    χαχαχαχα
    κατι μου θυμισες τωρα…μονο στη δικη μου περιπτωση ολη την ευθυνη την ειχε το λαπτοπ.

  2. Christos said,

    Εγώ μικρός είχα πάρει ένα τηλεκοντρόλ που έκανε για όλες τις τηλεοράσεις και μια μέρα είχα βγει στην γειτονιά και άλλαζα τα κανάλια των γειτόνων. Είχε πολύ πλάκα.

  3. perissos said,

    Ναι, αλλά στον 6ο που είμαι εγώ; Με το απέναντι σπίτι να απέχει 50μ;

  4. roidis said,

    το σπίτι σας είναι στοιχειωμένο.
    😐


Σχολιάστε

