Νοέμβριος 15, 2007

Ωχ, βαγγελίστρα μου!

Posted in Άνεμοι κ Ύδατα στις 11:23 μμ από perissos

Το στομάχι μου!

Πριν λίγο γύρισα από έκτακτη έξοδο σε μπυραρία της Σάντα Παράσκευα κ το στομάχι μου δεν έχει σταματήσει να βογκάει.

Πραγματικά ήρθε μία φάση μέσα στο μετρό που αισθάνθηκα ότι θα εκραγώ, σαν τον τύπο στην τελευταία σκηνή του 51st state.

Τι σκ@τά;
Η μπύρα δε μου φάνηκε ληγμένη, να πω ότι με θέρισε η έξτρα μαγιά.
Τα φαγητά φάνηκαν κανονικά, αν κ το γεγονός ότι μας σέρβιραν ψητά σε χρόνο dt θα έπρεπε να με βάλει σε υποψίες.
Να ήταν το ότι έχω ξεσυνηθίσει σε τέτοιες καθημερινές εξόδους;
Να είναι οι 100άδες (λέμε τώρα…) κοιλιακοί της προπόνησης που σφίξανε την κοιλιά;

Δεν ξέρω.

Το θέμα είναι ότι έχω ξαπλώσει σα λεχώνα με μία πολύ δυσάρεστη αίσθηση κ καθόλου διάθεση να κινηθώ.

Τέσπα, θα κοιμηθώ κ θα περάσει.
Κ μιας κ η μπυραρία έχει το benefit of doubt, δε λέω ποια είναι για να μη φανεί ότι την κράζω…

Σχολιάστε

