Οκτώβριος 20, 2007

Ο υπνωτιστής

Posted in Άνεμοι κ Ύδατα στις 12:00 πμ από perissos

Είναι κάποια πράγματα που πριν τα συνειδητοποιήσεις, απλώς συμβαίνουν μπροστά στα μάτια σου.
Μόλις, όμως, σου έρθει η επιφοίτηση κ τα προσέξεις, εκπλήσσεσαι το λιγότερο.

Μία τέτοια έκλαμψη μου ήρθε σήμερα εκεί που μίλαγα με ένα συνάδελφο το βράδυ λίγο πριν φύγουμε.
Χασμουρήθηκε πάνω στο πιο «ενδιαφέρον» κομμάτι της συζήτησης. Ξανά. Κ ξανά. Κ ξανά.
Κ υποτίθεται ότι δε λέγαμε για δουλειά, αλλά μιλάγαμε για σπίτια, μετακομίσεις, υποτίθεται θέμα που τον ενδιαφέρει.
Κ τότε θυμήθηκα ότι ήταν ο 4ος ή ο 5ος που μίλησα στην εταιρεία σήμερα (είτε περί δουλειάς, είτε περί ανέμων κ υδάτων) κ χασμουρήθηκε.
Κ τώρα συνειδητοποιώ πως όποτε μιλάω π.χ. με το Β. ή έρχεται αυτός να μου μιλήσει, αν η συζήτηση κρατήσει πάνω από 2′, μιλάμε του φεύγουν τα σαγόνια. Βάζει τα κλάμματα από το χασμουρητό.

ΟΚ, τώρα που τον θυμάμαι με δακρυσμένα μάτια να προσπαθεί να κρατήσει το στόμα του κλειστό κ να μιλήσει, γελάω.
Αλλά την ώρα που το σκέφτηκα, σε πληροφορώ δε γέλασα καθόλου! Η εντύπωση της νύστας αποτυπώνεται υποσυνείδητα κ στο τέλος θα καταλήξω να με αποφεύγουν όλοι, χωρίς κ αυτοί να ξέρουν γιατί. Απλά θα με έχουν συνδέσει με τη βαρεμάρα, σα σκυλιά του Παυλώφ.

Τι σκ@τά συμβαίνει;
Είμαι τόσο βαρετός κ άθλιος συνομιλητής, για ό,τι θέμα κ να μιλάω;
Μεταδίσω αποκοιμηστικά vibes;
Όπου πάω φυσάει νυστιάς;
Ματιάζω τον κόσμο, λες κ του ρίχνω φάσκελα; (κ να πεις ότι πιστεύω σε αυτές τις π@παριές…)
Είναι ο τόνος της φωνής μου μονότονος;
Μήπως η χροιά μου είναι τόσο κατευναστική κ ηρεμιστική; Πώς λέμε deep, profound and soothing voice;

Άραγε να έχω κ ιαματικές ιδιότητες κατά της αϋπνίας κ των τεντωμένων νεύρων;
Να το εκμεταλλευτώ; «Τηλεφώνησε τώρα, κύριος perissos κ συνεργάτες. Κληρονομικό χάρισμα, εγγυημένο αποτέλεσμα»

Οπότε εάν πάσχεις κ εσύ από υπερβολική ένταση ή/κ αϋπνίες, φίλε αναγνώστη, πες μου να σου στείλω ένα 5λεπτο ηχητικό κλιπ όπου θα σου μιλάω για ό,τι θέμα θες.
29 χασμουρητά συνιστούν εμένα. Αυτά ξέρουν.

Το πήρα απόφαση! Θα κάνω τη φωνή μου open source

(OK, το κόβω εδώ, γιατί το παράχ€σα πάλι :-))

1 σχόλιο »

  1. papo said,

    χα χα χα χα!


Σχολιάστε

