Οκτώβριος 10, 2007

Ένα νερό, κυρά Βαγγελιώ!(again)

Posted in Άνεμοι κ Ύδατα στις 11:37 μμ από perissos

Πριν κάνα 5μηνο είχα κοψοχωλιαστεί πιστεύοντας ότι μου είχαν κόψει το νερό. Κ είχα καλό λόγο, καθώς στον 1,5+ χρόνο που μένω εδώ έχω πληρώσει μόνο 1 (ένα) λογαριασμό! Το μήνα που το πρωτονοίκιασα.

Από αφηρημάδα μου (τι πρωτότυπο!) θυμόμουν το παλιό όνομα του λογαριασμού της ΔΕΗ κ πάντα έψαχνα για αυτό στους λογαριασμούς του νερού. Προφανώς κ δεν τον έβρισκα ποτέ. Δεν ξέρω τι με έκανε να το παρατάω κάθε φορά το θέμα κάνοντας μόνο τη μυθικής αξίας σκέψη «Μπα! Με ξέχασαν;!;»

Ο λογαριασμός μου όπως κ σχεδόν όλοι οι λογαριασμοί του νερού εδώ είναι στο ίδιο όνομα, μάλλον του κατασκευαστή. Για αυτό το λόγο σχίζουν κάθε φορά τους φακέλους για να δουν τους αριθμούς των μετρητών. Κάθε φορά έμενε ένας πίσω μπάκουρος, μέχρι που ερχόταν το επόμενο 3μηνο κ η επόμενη φουρνιά λογαριασμών να του κάνει παρέα. Τότε γίνονταν 2 οι μπάκουροι κοκ. Τελευταία φορά κάποιος καλός άνθρωπος αποφάσισε να καρφιτσώσει τους αδέσποτους λογαριασμούς στον πίνακα ανακοινώσεων μπας κ τραβήξει την προσοχή του αφηρημένου.

Πραγματικά, τα κατάφερε 1 χαρά, τους πρόσεξα αμέσως. Ιδίως τη σημείωση που έγραφε ΔΙΑΚΟΠΗ. Τα ψιλοχρειάστηκα κ με έλουσα με κάθε λογής κοσμητικά για την σκανδαλώδη ανεμελιά μου. Ο λογαριασμός, όμως, δε μου καθόταν κ πολύ καλά, οπότε ξέθαψα τον 1ο κ μοναδικό που είχα πληρώσει 1 φορά κ 1 καιρό.
Το όνομα ήταν ίδιο, αλλά ο μετρητής διαφορετικός. Surprise, surprise!

Κ τώρα; Ποιος είναι ο δικός μου; Ήταν να σκάσω άμεσα ένα 130άρι μαζί με τις προσαυξήσεις ή 1,5 χρόνος νερό είναι κερασμένο από τον άγνωστο ευεργέτη μου; Με τη βοήθεια της αστείρευτης εργαλειοθήκης του πατέρα μου, βάλαμε χέρι στα ρολόγια στο πεζοδρόμια κ κλείσαμε μία τον ένα κ μία τον άλλο.
Guess what? Ο δικός μου δεν είναι ο απλήρωτος.

Οπότε προκύπτει το ερώτημα: οι δικοί μου λογαριασμοί πού στο δι@ολο ειναι; Κάποιος κακόβουλος, κακοπροαίρετος, κακοήθης κ κακομαθημένος μου κάνει πλάκα; Ή το νερό είναι όντως κερασμένο;
Κ αν είναι το 2ο, ποιος είναι ο ταλαίπωρος που μου πληρώνει ανελιππώς τα 2-3 ντους την ημέρα κ σε λίγο θα πει το νερό νεράκι;

Πιστός στις παραδόσεις των ΕΛ, προσανατολίζομαι στο να κρατήσω αυτήν την ανακάλυψη για τον εαυτό μου προς το παρόν.
Κ ό,τι βρέξει, ας κατεβάσει 😀

2 Σχόλια »

  1. lifewhispers said,

    tyxerakia!

  2. papo said,

    GNU νερό 😛


Σχολιάστε

