Ιουνίου 15, 2007

Βαρέθηκα!

Posted in IT, Άνεμοι κ Ύδατα, Εργασία και χαρά στις 10:33 μμ από perissos

Κουρασμένος, ζαλισμένος, νυσταγμένος, πονεμένος, εκνευρισμένος, ιδρωμένος.

Έχω αρχίσει να σιχαίνομαι να γυρνάω έτσι σπίτι μετά τις 22.00 κάθε βράδυ.

…να κάνω συνεχώς context-switching.

…να βλέπω ότι αν θέλω να γίνει μία δουλειά πρέπει να την κάνω εγώ ο ίδιος, είτε αυτό λέγεται να στήσεις ένα cluster είτε να ρωτήσεις τιμές για 2 γ@μημένα εισιτήρια κ 1 ξενοδοχείο.

…να μένω συνεχώς τελευταίος στο γραφείο.

…να αγοράζω τη Χ.Ε. να κυκλώνω αγγελίες για σπίτια κ ποτέ να μη βρίσκω χρόνο να τα δω

…να έχω μονίμως αυτή τη σκ@τένια διάθεση κ την ακόμα πιο σκ@τένια έκφραση στο πρόσωπο

…να κάθομαι με κλειστά μάτια στο μετρό μήπως κ συμμαζέψω το διαλυμένο μου μυαλό

…να είμαι σχεδόν πάντα κρυωμένος

…να κάθομαι να γράφω κ να σκέφτομαι τέτοιες μ@λακίες αντί να πάω να κάνω ένα κρύο ντους.

2 Σχόλια »

  1. Κουραγιο…Ολοι χρειαζομαστε διακοπες!!!!

  2. perissos said,

    Στημένη μου την είχες;
    Δεν πρόλαβα να φτιάξω μία σαλάτα κ τσουπ!
    Τι να κάνουμε που αργούν οι διακοπές… 🙂


Σχολιάστε

