Μαΐου 22, 2007

Μικρές ώρες

Posted in Άνεμοι κ Ύδατα στις 2:36 πμ από perissos

Η ζωή μου αρχίζει κ στριμώχνεται στις μικρές ώρες του πρωινού.

Είτε αδυνατίζω είτε έχω πολύ καιρό να πλύνω τα τζιν κ έχουν λασκάρει οι θηλιές στο ντένιμ.

Έχω την εντύπωση πως αρχίζω κ κάνω μόνιμες μαύρες λωρίδες στα μάτια.

Έχω τη βεβαιότητα πως το βλέμμα μου είναι μονίμως σβησμένο.

Καμία όρεξη, κανένα κέφι, ζωντάνια μηδέν.

Πολλά καρπούζια δε χωράνε κάτω από μία μασχάλη, αλλά το δικό μου μπράτσο κουράστηκε, ακόμα δεν ξεκινήσαμε.

Από τη μία η λαχτάρα να κοιμηθώ, να χαζέψω, να μ@λακιστώ κάνοντας απολύτως τπτ.

Από την άλλη οι τύψεις για το χρόνο που κύλησε ως χτες, τις υποχρεώσεις που τρέχουν τώρα, το όνειρο που απομακρύνεται ράθυμα αύριο.

Ακόμα κ αυτά εδώ με το ζόρι τα γράφω. Αλήθεια: τι σκ@τά;!; Κουρασμένος γεννήθηκα; Τι κακό είναι αυτό;

Άντε να φέξει λίγο η Νικολούλιη στο τούνελ, γιατί δεν έχω όρεξη ούτε να βαρεθώ!

Σχολιάστε

