Απρίλιος 5, 2007

Εν πτήσει

Posted in Άνεμοι κ Ύδατα στις 10:51 μμ από perissos

Βρισκόμαστε κάπου ψηλά, κάπου όπου έξω κάνει κρύο, σκοτάδι. Το μόνο που ακούγεται είναι ο βόμβος των μηχανών.

ΟΚ, ακούγεται κ ο ήχος από το λάπτοπ που έχουν 2 Άραβες (;;) παραδίπλα κ βλέπουν ταινίες. Α, ναι, κ το μουρ-μουρ με το σποραδικό χαχανητό από ένα ζευγάρι κάπου πίσω μου.

Θέση 11D: «Is there a window seat at the emergency exit?» «There is a seat, but it is on the isle» “I’ll take it! Sold!” Αυτός ο κεφάτος διάλογος, βέβαια, πριν από τη στιγμή που μου είπε ότι ήμουν 22 κιλά υπέρβαρος (στις αποσκευές, ντε!). Πάλι καλά που είχα κάρτα Icarus κ τη γλύτωσα στο έτσι, με τη φιλική παραίνεση να «μην το ξανακάνω». Διαφορετικά, χρυσάθα πλήρωνα τα σοκολατάκια στη βαλίτσα…

Τεντώνω τα πόδια μου όσο με παίρνει τώρα στο διαθέσιμο χώρο κ προσπαθώ να κάνω την υπόλοιπη 1,5 ώρα να περάσει γράφοντας σκόρπια στο Word.

Κάνω περίεργες παρατηρήσεις κάτι τέτοιες στιγμές, όταν δεν έχω με τι άλλο να απασχολήσω το μυαλό μου.

Ο φροντιστής (*) είναι αξιοπερίεργος. Επιμελώς ατημέλητος, με μαλλί αλά Φέιμ Στόρυ (#), αξύριστος αλλά με ένα περίτεχνο περίγραμμα όλο καμπύλες στη γραμμή από τα γένια του. Κοιτάζωντάς τον κατάφατσα θα ορκιζόμουν ότι έχει βάλει eyeliner ή κάτι συναφές: τα μάτια του κάνουν περίεργες σκιές. Φοράει κοντομάνικο κ φαίνεται ένα γυμνασμένο μπράτσο με τρίχες που τις ξύρισε τελευταία φορά πριν 2 βδομάδες. Πόσες ώρες καθόταν αυτός ο άνθρωπος εμπρός στον καθρέφτη πριν έρθει για δουλειά σήμερα; Θα ήταν εύκολο να τον κατατάξω στην κατηγορία λούγκρα, αλλά δεν του φαίνεται. Το ανησυχητικό για το αρσενικό φύλο θα ήταν όντως να μην είναι.

Δίπλα μου κάθεται ένα ζευγάρι ηλικιωμένων, γυναίκα ελληνίδα κ ο σύζυγος ξένος. Τους είχα ξαναδεί στην ουρά του τσεκιν τα Χριστούγεννα που επέστρεφα, ίσως κ το καλοκαίρι. Μου είχαν τραβήξει την προσοχή. Πώς να γνωρίστηκαν; Τι δουλειά να κάνει η γυναίκα; Είναι κοινοτική functionnaire ή κάτι άλλο; Μένουν μόνιμα στο Βέλγιο; Είδα όση ώρα καθόμαστε δίπλα-δίπλα ότι ο τύπος μιλάει ελληνικά, κουτσά-στραβά; Γιατί, όμως, μιλάνε μεταξύ τους αγγλικά; Βλέπω με την άκρη του ματιού μου ότι κοιτάνε κλεφτά προς την οθόνη μου, αυτή τη στιγμή. Έχω μικρύνει το παράθυρο του Word κ έχω κατεβάσει το ζουμ κ τη γραμματοσειρά. Να μπορούν να διαβάσουν αυτά που γράφω; Ποιος ξέρει;

Τώρα που το σκέφτομαι, αυτό κ αν θα ήταν η επιτομή του μπλόγκιγκ! Πιο λάιβ κ διαδραστικό δε θα γινόταν! Χαχαχαχα ($)

Ωπ! Κενό! Άδεια σκέψη!

Τι άλλο γράφουμε τώρα;…

Χμμμμ… μούμπλε…μούμπλε…

Έλα, τώρα! Κάτι πρέπει να βρω να φλυαρήσω, να συνεχίσουν να κινούνται τα δάκτυλα πάνω στο πληκτρολόγιο, να συνεχίσω να αφήνω ένα λευκό ίχνος στον ουρανό μέχρι να φυσήξει κ να το διαλύσει, να συνεχίσουν να με κατηγορούν απαξιωτικά για μόλυνση της ατμόσφαιρας κ ατέλειωτη φλυαρία, μαζί με όλους τους ομοίους-ανομοίους μου. 🙂

Βασικά, δε βρίσκω τπτ. ΟΚ, ας δοκιμάσω να το παίξω πολυάσχολο νιάτο τότε. Για να δούμε μήπως κάνουμε καμία δουλειά από τις τόσες που εκρεμμούν.

(*) γιατί, αλήθεια, φροντιστής κ όχι ο αεροσυνοδός;

(#) πού την έχω δει αυτήν την έκφραση; Στη Λίλη;

($) γελάω, ξέροντας όμως πως «those who can, do. those who cannot, write» 😉

3 Σχόλια »

  1. lili said,

    Ποια εκφραση καλο μου?

  2. perissos said,

    Την έκφραση «μαλλί αλά Φέιμ Στόρυ» 🙂
    Χρόνια πολλά

  3. lili said,

    u2 🙂


Σχολιάστε

