Μαρτίου 9, 2007

Gr€ek style

Posted in Άνεμοι κ Ύδατα, Βέλγιο στις 1:55 πμ από perissos

Αν Googlίσεις τη φράση «gr€ek style» θα ανακαλύψεις (ίσως με γνήσια έκπληξη) ότι για τους γιάγκηδες σημαίνει ό,τι σημαίνει κ για εμάς η λέξη «ο8ωμανικό».

(If you expect to see deep @ss action just because of the title, you’re out of luck, buddy!)

Γιατί το έβαλα ως τίτλο; Ούτε που ξέρω!

Έχω πιει 3 βέλγικες, η μία Rochefort 10άρα, κ έχω ξεχάσει σχεδον τι μέρα είναι αύριο. Φοβερό πράγμα να πληκτρολογείς όταν την έχεις ακούσει! Κάπου 10′ μου πήρε να πληκτρολογήσω τις προηγούμενες γραμμές με τόσα ορθογραφικά…

Οργάνωσα μία σθγκέντρωση της ελληνικής παροικίας της εταιρίας στο Delirium Cafe (δεν μπαίνει το λινκ κ βαριέμαι, οπότε δες εδώ http://www.deliriumcafe.be/). Βασικά, εγώ μάζεψα τον κόσμο, το Delirium ήταν ιδέα αλλουνού. Χωρίς υπερβολή, θα έχω περάσει από έξω ίσα με 50 φορές. Είναι να κοπανάω το κεφάλι μου τι τζέρτζελο έχανα…

Να ήπια 3 μπύρες;
Να ανταλλάξαμε απόψεις για το μέλλον του ΙΤ στο Ελλαδιστάν κ το εξωτερικό;
Να εντοπίσαμε όλα τα κρεατάδικα του κέντρου;
Να μιλήσαμε για τα νοίκια στις Βρυξέλλες που έχουν μαμηθεί;
Να είπαμε για τη δυνατότητα εισαγωγής μαύρου από την Ολλανδία;
Να πετάξαμε κάνα κέρμα του liveά που φώναζε πολύ;
Μήπως έφυγα πριν την ώρα μου, επειδή έχω κ καλά να γράψω docs για αύριο;
Μήπως τρώω σοκολάτα τώρα μπας κ συνέλθω λίγο;
Μήπως κάθομαι τώρα κ μ@λακίζομαι εδώ, αντί να πέσω για ύπνο;
Μήπως να κόψω τις ρούλες, γιατί με πίνουν, δεν τις πίνω;

Χικ!

Καλή δουλειά! Χεχεχεχε

Σχολιάστε

