Φεβρουαρίου 23, 2007

Home & tired

Posted in Άνεμοι κ Ύδατα στις 1:01 πμ από perissos

Επιτέλους, το πήρα απόφαση!

Πήγα για τρέξιμο, παρά τη βραδινή μπουγατσόψυχρα.

Ελλείψει, όμως, πάρκων σε ακτίνα άνω του 1 χλμ αποφάσισα να πάω… σε μία νησίδα.
Ναι, ακριβώς, στη νησίδα της Boulevard du Roi Albert II, αυτή με τα δρομάκια που κάνουν ρόμβους.

Ξέρω πόσο ηλίθιο ακούγεται να τρέχεις πάνω σε νησίδα λεωφόρου κ δεν είχα σκοπό να το κάνω από μόνος μου.
Είδα, όμως, σήμερα το πρωί, κατά τις 07.30, πηγαίνοντας στο σταθμό κάτι τύπους να κάνουν αμέριμνοι τζόγκιγκ, ανάμεσα στους αγχωμένους πρωινούς εργαζόμενους.
Αφού μπορούν αυτοί πρωινιάτικα, γιατί όχι κ εγώ το βράδυ; Έτσι κ αλλιώς, η από ‘δω μεριά των γραμμών δεν είναι επικίνδυνη.

Το μόνο πρόβλημα ήταν με το βραδινό κρύο. Ναι μεν ο χειμώνας δεν είναι βαρύς, αλλά κ εγώ δεν είμαι συνηθισμένος να βγαίνω για τρέξιμο με τέτοιες θερμοκρασίες. Το χειρότερό μου στο κρύο, πέρα από τον κίνδυνο τραβηγμάτων, είναι το σάλιο. Ναι, το σάλιο. Δεν ξέρω αν είναι αναμενόμενη αντίδραση του οργανισμού, αλλά σε τέτοιες περιπτώσεις, γεμίζει το στόμα μου σάλιο.
Ασταμάτητα! Δεν προλαβαίνω να φτύσω/καταπιώ κ μου χαλάει το ρυθμό.
Πήζει κ από το κρύο, πας να φτύσεις, σου κρέμεται από το μάγουλο, πέφτει στη μπλούζα…
Μπλιαχ!

Τέσπα, μετά κ από ένα ζεστό ντουζάκι (το πρώτο μου εδώ) κ μία μικρή σοκολάτα με πραλίνα (μιαμ!), αισθάνομαι πολύ καλά.
Μάλλον, το χρειαζόμουν 😉

Σχολιάστε

