Φεβρουαρίου 11, 2007

Ύπνο τώρα!

Posted in Άνεμοι κ Ύδατα στις 3:44 πμ από perissos

Άυριο έχει πρωινό εγερτήριο.
Πετάω στις 11.00 για Μόναχο.
Business, not pleasure, ή έτσι θέλω να ισχυρίζομαι.

Kick-off meeting, λέει, κ δεν υπάρχει άλλος διαθέσιμος. Άσε που έχω ασχοληθεί, λέει, κ με το prequel του έργου.

Χμμ…

Έγώ, πάλι, λέω ότι η φουρνιά μου έχει αρχίσει σιγά-σιγά να παντρεύεται, να νοικοκυρεύεται κ να μη θέλει να βγει από την οικογενειακή εστία για 1-2 μέρες.
Τους καταλαβαίνω ως ένα σημείο.
Δε θα πω πάντως ότι κάνω αγγαρεία ή χάρη κανενός, γιατί πετάω την κιλότα μου για κάτι τέτοια.
Α! Η αλήθεια, αλήθεια!

Ένα μόνο με προβληματίζει: την Παρ ξέχασα να ζητήσω προκαταβολή για τα έξοδα του ταξιδιού, τουλάχιστον για το ξενοδοχείο (~160ε).

Αυτή τη στιγμή έχω στο προτοφόλι μου 165ε κ κάτι φραγκοδίφραγκα, όλο μου το εδώ κομπόδεμα, για όλα τα έξοδα του 3ημέρου (εισιτήρια, φαγητά, ξενοδοχείο, καμία μπύρα, κανένα σουβενίρ, κ φυσικά τα ψώνια του Σ/Μ όταν επιστρέψω εδώ). Ελπίζω ο λογιστής/ταμίας της εταιρείας να ανταποκριθεί στην έκκλησή μου για βοήθεια που θα στείλω Δευ πρωί-πρωί, διαφορετικά με βλέπω να ξεκινάω νέα καριέρα σε deutches λάντζα.

Τι κακό κ αυτό με μένα;!;
Πού είναι οι εποχές που προετοιμαζόμουν 3 μέρες πριν για το κάθε επαγγελματικό ταξίδι, με χάρτες, δρομολόγια τραίνων, λίστες πραγμάτων-να-μην-ξεχάσω, χάρτες αξιοθέατων, λεπτομερείς προϋπολογισμούς, πλάνο αναποδιών Α, Β κ Γ;;;
Όσο περνάει ο καιρός τόσο πιο χυμαριό γίνομαι. Τίναξα τα λέπια, φαίνεται.
Στο τέλος θα μαζεύω τα ρούχα στη βαλίτσα αφού φτάσω εκεί…

Σχολιάστε

