Φεβρουαρίου 8, 2007

‘Ωρες-ώρες αναρωτιέμαι…

Posted in Άνεμοι κ Ύδατα, Σχέσεις στις 12:47 μμ από perissos

Με το Astraκι έχω κάνει τις απίστευτες ταρζανιές στην Κορίνθου-Πατρών, στον Κηφισό, στους δρόμους της Ηπείρου, στις στροφές του Κιθαιρώνα. Έπαιζα τη ζωή μου κ των (εκάστοτε άτυχων) συνεπιβατών μου κορώνα-γράμματα, χωρίς να κολώνω, χωρίς να το σκέφτομαι, μερικές φορές χωρίς να βλεφαρίζω καν. Για να σου γράφω αυτή τη στιγμή, κατά πάσα πιθανότητα δεν έγινε κάτι κακό.

Στη δουλειά έχω βάλει το κεφάλι μου στον τορβά πολλές φορές, παίζοντας κορώνα-γράμματα την επόμενη αύξησή μου (τουλάχιστον). Έχω υποσχεθεί υλοποιήσεις που δεν ήξερα καν ότι γίνονται, που ενδεχομένως δεν είχε κάνει κανείς άλλος πριν (κ καλά!) σε χρόνους που δεν πίστευα κ εγώ ότι θα γίνονταν. Για να σου γράφω αυτή τη στιγμή από εδώ που σου γράφω, μάλλον παρέδωσα ό,τι είχα υποσχεθεί.
Κ, όμως! Συνέχεια, κάθε μέρα, όσο με θυμάμαι, σκέφτομαι κ τριπλοσκέφτομαι, να ρίξω ένα αδιάκριτο βλέμμα, να σκάσω ένα χαμόγελο, να πω τις επόμενες 2 λέξεις, να αγγίξω. Κ το αναβάλλω συνεχώς. Σε βαθμό που κάποιες φορές δεν το σκέφτομαι, πλέον. Κάποιες άλλες πάλι το σκέφτομαι συνέχεια.
Τι έχω να παίξω κορώνα-γράμματα αυτή τη φορά, κάθε φορά; Τι έχω να χάσω;

.

.

.

Γιατί μπήκα καν στον κόπο να γράψω αυτό το ποστ;

Ε;

Ο-Ε-Ο;

Σχολιάστε

