Φεβρουαρίου 8, 2007

Εγκατάσταση à Belgique

Posted in Άνεμοι κ Ύδατα, Βέλγιο στις 12:29 μμ από perissos

Να’μαι κ πάλι, από το κρύο Βέλγιο.

Η εγκατάσταση πήγε μια χαρά, τελικά.
Ο Benoît έκανε το καλό, έστω κ με καθυστέρηση, κ μου βρήκε ένα σπίτι το οποίο προσωπικά το βρίσκω γ@μάτο. Μία μικρή γκαρσονιερούλα, τόση δα, στον 5ο όροφο, με πολύ ωραία θέα στην αποβάθρα του καναλιού των Βρυξελλών.
Πρώτη φορά στη ζωή μου μένω σε τόσο μικρό χώρο, τόσο μποέμ. Τη φοιτητική ζωή που δεν έκανα στα νιάτα μου (πέρασα Αθήνα, βλέπεις) την κάνω τώρα, που

δεν μπορώ να περπατήσω, με τραβάν’ οι μήνες πίσω

Αχαχαχαχα

Ακολουθούν μερικές φώτο από τη μικροσκοπική μου γκαρσονιέρα κ τη θέα από το παράθυρο. 820ε για ένα μήνα! Αυτό θα πει πιασοκώλιασμα!
Για να δούμε κ με το θέμα το δικτύου σιγά-σιγά τι θα γίνει…

Image(01) Image(02) Image(14) Image(15) Image(16)

Σήμερα το πρωί που ξύπνησα με περίμενε μία ευχάριστη έκπληξη, έτσι, να μου φτιάξει περισσότερο τη διάθεση. Χιόνι! Αν δεν είχα κάνει χειμώνα στον Έβρο, θα έλεγα χιονοθύελλα, αλλά ας μην υπερβάλλω 😉
Το χιονισμένο δάσος γύρω από το κτίριο της εταιρίας είναι μαγευτικό.
Αλήθεια, πόσο καιρό έχεις να ακούσεις το «κχουϊκ, κχουϊκ» που κάνει η φρέσκια πούδρα όταν περπατάς επάνω της; Εγώ, πολύ. Πάρα πολύ! Σήμερα το πρωί το συνειδητοποίησα.
Ειλικρινά, κρίμα που τα παιδιά/εγγόνια μου θα έχουν όλο κ λιγότερες ευκαιρίες να απολαύσουν την απόλυτη ησυχία που προσφέρει το χιονισμένο τοπίο(1)

Image(02) Image(03) Image(04) Image(05) Image(07)

(1) Όχι επειδή δε θα κάνω, αλλά επειδή θα χιονίζει όλο κ λιγότερο. Μην ξεχνάμε κ το φαινόμενο του θερμοκηπίου, ε; 😉

Σχολιάστε

