Ιανουαρίου 4, 2007

Ξαραχνιάζουμε

Posted in Viral mail στις 12:45 μμ από perissos

Μου ήρθε λίγο απότομη η επάνοδος στο Athina κ το παράτησα λίγο το blogάκι.
Τώρα έχω να ξαραχνιάσω κ να βάλω σκούπα. 😉

Χτες βράδυ πέρασα από το πατρικό να δω λίγο την οικογένεια. Η τηλεόραση ήταν ανοιχτή κ, χωρίς να το θέλω, παρακολούθησα ελληνικές ειδήσεις μετά από δεν ξέρω κ εγώ πόσους μήνες (στο σπίτι μου δεν έχω καν τιβι ;-))
Ο πατέρας μου παρακολουθούσε με προσήλωση τον σκυλοκαυγά των τηλεκαραγκιόζηδων για το αν θα αναθεωρηθεί το άρθρο 16, την ακρίβεια στα σούπερ-μάρκετ, στη βενζίνη, τις ευθύνες των «μεσαζόντων».

Ρε, π@ύστη μου, μπας κ είναι προτιμότερος ο γείτονας καραγκιόζης του βίντεο παρά οι γηγενείς;
Αυτός παίρνει τον εαυτό του στην πλάκα. Οι δικοί μας είναι σοβαροφανείς σε εμετικό βαθμό.

[UPDATE]
Μήπως, τελικά, κ μόνο που έχω αυτό το ερώτημα δείχνει πόσο έχει αλλοτριωθεί αντίληψή μου περί πολιτικής;
Δλδ, πρέπει σώνει κ καλά να διαλέξω ανάμεσα σε καραγκιόζηδες, τον λιγότερο ενοχλητικό;!;!
No wonder που ο Καρατζαφέρης αρέσει σε όλους λίγο-πολύ…

Σχολιάστε

