Δεκέμβριος 18, 2006

Προς κ.κ. ιδιοκτήτες ενοικιαζόμενων καταλυμμάτων

Posted in Άνεμοι κ Ύδατα στις 2:48 μμ από perissos

2 λόγια προς εσάς, με πολύ αγάπη

Μπήκατε στο έξοδο να φτιάξετε ένα απλό, στατικό site για να παράσχετε πληροφορίες για την επιχείρησή σας. Θερμά συγχαρητήρια για την απόφασή σας!
Δε θα σταθώ στο γεγονός του προβληματικού encoding, του απαρχαιωμένου layout. Αυτά είναι παιδικές ασθένειες κ με τον καιρό θα διορθωθούν.
Ούτε καν μου πέρασε από το μυαλό να είχατε πληροφορίες για διαθεσιμότητα να βλέπω τι, από πότε κ γιοα πόσο υπάρχει διαθέσιμο. Αυτά είναι πολυτέλειες για μεγάλες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που μπορούν να καλύψουν το αντίστοιχο κόστος.

Το πιο απλό, όμως, που θα μπορούσατε να κάνετε δεν το κάνατε!

Υπάρχει κάποιος λόγος που, μέσα στις τόσες σελίδες, δεν υπάρχει ένα μικρό πινακάκι με τις τιμές των δωματίων για να ξέρω αν είστε μέσα στον προϋπολογισμό μου; Είναι μήπως πολύς κόπος στην αρχή της σαιζόν να πάρετε τηλ τον host σας κ να του πείτε τις τιμές των δωματίων; 2 λεπτά υπόθεση να ενημερωθεί το site.

Σας κάνει κάτι να νομίζετε ότι έχω χρόνο κ τηλεφωνικές μονάδες διαθέσιμα για να κάνω υπεραστικά τηλέφωνα στα Γιάννενα κ την Καρδίτσα απλά για να σας ρωτήσω μία πληροφορία η οποία θα έπρεπε να είναι ήδη διαθέσιμη; Αν δε σέβεστε το χρόνο μου, γιατί δε σέβεστε τουλάχιστον το δικό σας;;;

Γιατί θέλετε να έχετε ανούσιες στιχομυθίες των 10″;

  • Ναι, γεια σας, ενδιαφέρομαι για ένα δωμάτιο την τάδε περίοδο. Πόσο κοστίζει;
  • Κάνει Χ ευρώ! Είναι πολύ καλό, με τζάκι κ…
  • Μόνο σε αυτήν την τιμή υπάρχουν διαθέσιμα δωμάτια;
  • Ε, ναι.
  • ΟΚ, σας ευχαριστώ πολύ!

Άραγε να είναι λόγω τεμπελιάς που δεν κάνετε αυτό το τηλ των 2′ στην αρχή της σαιζόν;
Ή σας κάνει κάτι να νομίζετε ότι οι γλαφυρές περιγραφές της φύσης κ της διακόσμησης του υπέρχου δωματίου σας θα κάνουν τη βενζίνη, το φαγητό κ τον καφέ φθηνότερα;

Είμαι ξέρετε από τη φύση μου απαισιόδοξος κ το μόνο σενάριο που παίζει στο μυαλό μου είναι ότι δε βάζετε τιμές μόνο κ μόνο για να τις ανεβοκατεβάζετε κατά περίπτωση κ σύμφωνα με την κίνηση που έχετε.

Όπως κ να ‘χει, το έχω πάρει πλέον απόφαση: κ τσάμπα να το δίνετε το δωμάτιο, δε με ενδιαφέρει!
Θα προτιμήσω όσους μπαίνουν στον κόπο να με ενημερώσουν προκαταβολικά, χωρίς κουτοπόνηρες ελληνικές τσαχπινιές, κ ας είναι πιο ακριβό!

2 Σχόλια »

  1. vasilis said,

    Εδώ και 5 μέρες ψάχνω να βρω δωμάτιο για 26-29/12 βασικά μόνο μέσω Internet αφου αυτή είναι και η δουλειά μου…Έστειλα γύρω στα 50 emails….να μου απάντησαν οι 15 είναι ζήτημα….και συ θέλεις και τιμές….
    Και άσε που έχουμε γίνει και Ελβετία στις τιμές…..άκου εκει150-200-250 το δωμάτιο….
    Στις άλπεις που έχω μείνει και στην Γερμανία στα χιονοδρομικά δεν παίζουνε τέτοιες τιμές…
    Ντροπή τους….
    Υ.Γ. Βρήκα δωμάτιο και έκλεισα 65ευρώ έξω από Καρπενήσι στην Δομνίστα….

  2. perissos said,

    Είσαι τυχερός!
    Από τη μεριά μας πάλι δεν έχουμε βρει τπτ ελεύθερο κάτω από τα Τέμπη, είτε με τιμή στο site είτε χωρίς (είπας-ξείπας είμαι τελικά!)
    Ας δούμε κ στη Δομνίστα, όμως, μιας κ το ανέφερες…


Σχολιάστε

