Δεκέμβριος 15, 2006

Γ@μημένοι Βέλγοι!!!

Posted in Άνεμοι κ Ύδατα, Βέλγιο, Κοινωνία στις 12:50 μμ από perissos

Έπρεπε να γίνει, λίγες μέρες πριν την κάνω από εδώ…

Χτες, κατά τις 17.00, κατέβηκα στην καφετέρια του κτιρίου για το αποχαιρετιστήριο ποτό μιας συναδέλφου που αποχωρεί. Όπως συνήθως όπου εργάζομαι όταν πάω κάπου μέσα στο κτίριο (π.χ. το μεσημέρι για lunch), άφησα πορτοφόλι, κινητό κ ρολόι πάνω στο γραφείο.

Επέστρεψα στο γραφείο κατά τις 19.30, κ απλά μάζεψα τα πράγματά μου για να την κάνω.
Γυρνώντας σπίτι, πέρασα από ένα μπακάλικο να πάρω λίγο γάλα. Ανοίγω το προτοφόλι κ… έδωσα τα @ρχίδι@ μου! Τα χαρτονομίσματα είχαν κάνει φτερά!
Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι είχε μέσα χρήματα (~40ε), καθώς το προηγούμενο βράδυ είχα πάρει ρέστα από 50 εύρω.

Έβλεπα τους συναδέλφους να κλειδώνουν laptop στην ντουλάπα ή στο γραφείο, να σηκώνουν κλειδιά κ πορτοφόλια πριν πάνε για κατούρημα κ ψιλογέλαγα με την καχυποψία τους. Αν δεν μπορείς να εμπιστευτείς τους συναδέλφους σου τους οποίους ξέρεις τόσα χρόνια σε τέτοια βασικά θέματα, τότε πώς μπορείς να συνεργαστείς μαζί τους; Πώς μπορείς να τους καλημερίσεις χαμογελαστός το πρωί;

Τι να πω, ρε π@ύστη μου;…
Η προοπτική ότι μπορεί να είναι κάποιος που καλημέρισα γελαστός χτες το πρωί κ θα πρέπει να τον καλημερίσω κ τη Δευ, πραγματικά με εξαγριώνει!
Γαμώ το Βέλγιό μου μέσα, γαμώ!

Σε καλή μεριά, καριόλη! Ξέρεις πού να τα βάλεις τώρα που τα πήρες ή θες βοήθεια;

2 Σχόλια »

  1. papo said,

    χμμμ πραγματικα σπαστικό.

  2. perissos said,

    Ναι, ρε γαμώτη μου!
    Από αυτήν την άποψη αν ήταν ντε κ καλά να γίνει (για να γίνω κ λίγο μοιρολάτρης), καλύτερα που έγινε τώρα που θα φύγω!
    Διαφορετικά, η σκέψη ότι μία στρουμπουλή, βελγική κοκκινόφατσα θα γέλαγε πίσω από την πλάτη μου θα με «δηλητηρίαζε» για το υπόλοιπο διάστημα…


Σχολιάστε

