Νοέμβριος 20, 2006

Μια μικρή ιστοριούλα…

Posted in Επικαιρότητα, Κοινωνία στις 11:34 πμ από perissos

Προκάλεσε αρκετή αίσθηση στις τάξεις των bloggers η κίνησή σας να επικοινωνήσετε με τον Παναγιώτη, κε. Παπανδρέου. Αρκετός κόσμος σίγουρα ένιωσε ένα σκίρτημα χαράς, σκεπτόμενος ότι ασχολείστε κ εσείς με την τεχνολογία, ότι, ίσως, «είστε ένας από εμάς».

Δεν ξέρω για ποιο λόγο, αλλά χτες το πρωί, εκεί που έτρωγα ανέμελος το πρωινό, αναδύθηκε από τα βάθη της μνήμης μου η ακόλουθη, πραγματική ιστοριούλα. Την αφιερώνω σε εσάς κ σε όσους σπεύσουν να ενθουσιαστούν με την αυθόρμητη πρωτοβουλία σας. Ίσως μπορέσετε να βρείτε κοινά στοιχεία.

Πήγαινα στην 1η γυμνασίου κ κάποιο απόγευμα, πάνω στο τρέξιμο κ το κυνηγητό έσκασα πάνω σε έναν τοίχο με τα χέρια. Το αριστερό μου χέρι άρχισε να με πονάει στον καρπό κ, μέχρι να φτάσω στο σπίτι το μεσημέρι, είχε γίνει τούμπανο. Η μάνα μου δε χρειάστηκε να τελειώσει τη νοσηλευτική για να καταλάβει ότι το έσπασα κ να με πάει άρον-άρον στο ΚΑΤ.

Ο βαριεστημένος ορθοπεδικός εφημερίας με έστειλε για ακτίνες για να μου το γυψώσει. Μετά την ακτινογραφία, όμως, περίμενα κ περίμενα κ περίμενα σχεδόν 1 ώρα με το γιατρό να είναι εξαφανισμένος. Όλοι έκαναν τον ανήξερο ή ήταν klein mein, οπότε η μητέρα μου άρχισε έξαλλη να παίρνει σβάρνα τα γραφεία για να τον βρει. Τελικά βρήκε τον μουστακαλή γιατρό να πίνει φραπέ κ να χασκογελάει με μία νοσοκόμα, χαζεύοντας τα βυζιά της. Σχεδόν τον τράβηξε από το μανίκι κ τον έφερε να με φτιάξει. Έριξε μουρμουρίζοντας μία ματιά στην ακτινογραφία, μου γύψωσε το μπράτσο γρήγορα-γρήγορα κ πήγε πάλι να συνεχίσει το καμάκι.

Μετά από 1-2 βδομάδες, λόγω ενοχλήσεων που είχα κ στο δεξί καρπό, πήγαμε στο Παίδων. Η ακτινογραφία εκεί έδειξε ότι είχα ραγίσει κ το δεξί χέρι κ χρειαζόταν νάρθηκα. Δεν ξέρω πώς του έκοψε του εκεί ορθοπεδικού κ με έστειλε ξανά για ακτίνες στο γυψωμένο αριστερό μου χέρι.
Τι λέτε να είχε γίνει; Ο αξιέπαινος κ έγκριτος επιστήμονας στο ΚΑΤ είχε γυψώσει το αριστερό χέρι σε λάθος θέση. 2 νοσοκόμοι κ ο γιατρός έπεσαν επάνω μου σχεδόν αμέσως να μου το ξανασπάσουν κ να το τραβήξουν στη θέση του, χωρίς αναισθησία. 2-3 μέρες πιο μετά να πήγαινα κ θα χρειαζόταν εγχείρηση.

Ξέρετε, όμως, τι; Το κακό είχε ήδη γίνει! Το αριστερό μου χέρι έχει μείνει από τότε με πρόβλημα.
Ποτέ δεν μπόρεσα να πιάσω με το αριστερό δίσκο χωρίς να παλατζάρουν κ να πέφτουν τα ποτήρια.
Όταν στην προπόνηση του kick box το αριστερό μου χέρι έβρισκε στραβά στο σάκο ή σε κάνα σκληρό κεφάλι, μάσαγα τη μασέλα από τη σουβλιά.
Όποτε το κουράζω πολύ, αρχίζουν τα κόκκαλα κ κάνουν ένα κρακ-κρακ μεταξύ τους όταν κινείται, σα να έχει κελιδώσει.
Δεν έμεινα ανάπηρος, δόξα το Μανιτού! Μπορώ κ τα χρησιμοποιώ σχεδόν το ίδιο καλά κ τα δύο.
Αλλά δεν περνάει βδομάδα που να μην ευχόμουν να είχα το γιατρό του ΚΑΤ μπροστά μου κ να έσπαγα ξανά τον καρπό μου, όση ώρα του έδινα καταπρόσωπο τα συχαρίκια μου για το φιλότιμο κ την επιστημονική του κατάρτιση.

Δεν κάναμε τπτ, τότε. Δεν κυνηγήσαμε το γιατρό, όπως θα του άξιζε.
Θέλει χρόνο, πολύ χρόνο κ χρήμα, στην ένδοξή μας χώρα, για να βρεις το δίκιο σου.
Οι γονείς μου αρκέστηκαν να του στείλουν μόνο νοερά τις ευχές τους να τύχει της περιποίησης ενός ομοίου του…

Αλήθεια, αξιότιμε κύριε Γ.Α.Π., αν ερχόταν μία μέρα ο ίδιος γιατρός κ άρχιζε να μου μιλάει σήμερα, μετά από σχεδόν 15 χρόνια, ενθουσιασμένος για τη δυνατότητα εφαρμογής των νέων τεχνολογιών κ της πληροφορικής στη θεραπεία των καταγμάτων, τι νομίζετε ότι θα έκανα;
Θα πέταγα την κυλότα μου από ενθουσιασμό ότι επιτέλους είδε το φως το αληθινό, ενδιαφέρεται κ θα μου δωθεί η ευκαιρία να φτιάξω μαζί του ένα νέο, πιο ανθρώπινο ΚΑΤ;
Ή, μηπως, θα χρησιμοποιούσα τη νέα τεχνολογία (πληκτρολόγιο, οθόνη, tower κ καλώδια) για να του τη φέρω στο κεφάλι;

Ξέρετε ποια θα ήταν η πρώτη κ μοναδική μου σκέψη, φίλε της τεχνολογίας κύριε Γ.Α.Π.;
Ότι το μόνο που ενδιαφέρει τον, κατά τα άλλα αξιολογότατο, μουστακαλή ορθοπεδικό είναι πώς θα καταφέρει να ξαναπάρει τη θέση εφημερίας στο ΚΑΤ για να συνεχίσει να βάζει χέρι βαθιά στους βύζους της κάθε νοσοκόμας!
Α, ναι! Κ να δένει στραβά χέρια σαν το δικό μου!

Σχολιάστε

