Σεπτεμβρίου 15, 2006

Εγχειρήσεις

Posted in Άνεμοι κ Ύδατα στις 10:05 πμ από perissos

Έχω μία πολύ περίεργη σχέση με το ψαλίδι.
Έχω κάνει να τρέξει αίμα επειδή έκοψα κάτι άπειρες φορές.
Είτε αυτό ήταν κάποια ελιά που με ενοχλούσε (για να ακολουθήσει καυτηριασμός με μαχαίρι), είτε φουσκάλες κ κάλους στα πόδια από την προπόνηση ή δεν ξέρω κ εγώ τι άλλο.
Να φταίει ο Ράμπο που έβλεπα μικρός να ράβει τον εαυτό του; Να έχω βαθιά κρυμμένες μαζοχιστικές τάσεις; ‘εν τσέρω…

Το θέμα είναι ότι οι πληγές από το τρέξιμο δε λένε να κλείσουν εδώ κ 2 μέρες κ χτες είπα να πάρω δραστικά μέτρα. Πήρα ιώδιο από το φαρμακείο (αφού ίδρωσα να συνεννοηθώ! Τι μου ήρθε κ το έλεγα ιοντίν; Άντε να με καταλάβει), γύρισα στο σπίτι, πήρα το ψαλίδι κ παλιά μου τέχνη κόσκινο.

Ε, με την ευκαιρία, σφουγγαρίσα κ το πάτωμα μετά (Μπλιαχ!). Ουδέν κακόν αμιγές καλού

Σχολιάστε

