Σεπτεμβρίου 4, 2006

Αποκομμένος

Posted in Άνεμοι κ Ύδατα στις 11:29 πμ από perissos

(01/09/2006)

Γαμώ το κέρατό μου!!!
Μετά από 2+ μήνες εδώ, απόψε είναι το 1ο βράδυ που έχω μείνει χωρίς ίντερνετ στο σπίτι!
Έχω συνδεθεί στο μόνο ανοιχτό access point κ τίποτα.

Εντάξει, το ξέρω, δεν είναι δική μου σύνδεση, παράνομα τη χρησιμοποιώ, «ξένο γάιδαρο καβαλικεύεις, γρήγορα ξεπεζεύεις» κλπ κλπ.
Δεν παύει, όμως, να μου τη δίνει αφάνταστα που θέλω να σερφάρω, να περάσει η ώρα κ δεν μπορώ.
Ελπίζω να είναι κάτι παροδικό κ να μη γίνει μόνιμο, γιατί τότε…

Ίσως να’ναι κ για καλό, τι να πω. Εξάλλου, έχω κ δουλειά από το γραφείο για το ΣΚ. Λες να είναι οιωνός ότι πρέπει να στρωθώ στη δουλειά;

Σχολιάστε

